هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

رفته بودم دفترشون برای جلسه...

سنشون کم نبود...موهاشون به سمت سفیدی میرفت...سالهای سال مدیر بودن و در پستهای مختلف...میز به فرم T بود. ایشون احتمالا برای اینکه من احساس راحتی کنم جای خودشون و در راس میز ننشستن و اومدن مقابل من نشستن...دستور دادن که آب جوش بیارن...آب جوش رو آوردن...روی میز نسکافه و کافی میت بود...تعارف کردن... من برای خودم ریختم...گفتن خانوما همیشه کافی میت رو بیشتر از نسکافه میریزن ولی ما مردا نسکافه غلیظ تر رو ترجیح میدیم...بعد تو فنجونش رو پر نسکافه کرد...من داشتم فکر میکردم پس مردا نسکافه غلیظ رو ترجیح میدن!

بعد جلسه رسمی شروع شد و من شروع کردم توضیح دادم که برای چی اومدم اونجا و ...ایشون فنجون رو برداشتن که نسکافه شون رو بخورن ولی جای دهنشون رو اشتباه نشونه گیری کردن و نسکافه رو ریختن رو پیرهن لیمویی روشن........

خدای من...یعنی من داشتم میمردم....اشک تو چشمام جمع شده بود و و داشتم از خنده میمردم...ولی خیلی جدی نشسته بودم و دو تا دستمال از جعبه دستمال کاغذی رو میز کندم و دادم دستشون...ایشون گفت نه طوری نیست! من اسپری مخصوص لکه بر دارم که الان اگه بزنم سریع لک رو پاک میکنه...اومدن پاشن برن اسپری رو بیارن که پاشون گیر کرد به صندلی...البته تعادل خودشون رو حفظ کردن...ولی من از فرصت نبودشون استفاده کردم و کلی خندیدم با خودم...

اینو نوشتم تو جواب یه دوستی که پرسید آخرین بار کی با خودت خندیدی :))

یلدا ...

نظرات  (۱۴)

عجب :)
ازش بپرس ببین این لکه برها چیه قضیه اش و از کجا میگیرن
منم یه دونه لازم دارم
پاسخ:
خودش توضیح داد کلی راجع بهش
گفت که خانومش و بچه هاش کانادا زندگی میکنن و خودش هم سالی دوبار میره پیششون و از اونجا آورده

جدیدا دیگه نمیره کانادا؟ :)
پاسخ:
میخواید سفارش بدید؟
اینجا هم باید باشه

من که نمیبینمشون دیگه
یه نفر دیگه رو باید پیدا کنید :)

چرا نمی بینیدشون ؟
بازنشست شدن یعنی؟
پاسخ:
نه کاری که باهاشون داشتیم تمام شد:)
سلام
باید میگفتید که من اگر خنده م بگیره اما نخندم تپش قلب میگیرم.عذر میخوام. بعد هار هار بلند میخندیدید.
این جوری سیر خنده میشدید.خخخخخ
پاسخ:
سلام
فکر کن:))))
سلاممم
مردها فقط در یک حالت به اینگونه دست و پا چُلُفتی میشوند و آن.... :D
پاسخ:
سلام 
...

هر چی که بود، باعث شد حال و هوای من اون روز عوض بشه...
تمام طول راه برگشت رو داشتم میخندیدم
چه آقای مجهزی! :دی
من اگه بودم عمرا میتونستم نخندم! :)))
پاسخ:
وای اسی یعنی من داشتم میمردم از خنده:))))
یعنی داداش کوچکه من اونجا بود و جای شما بود و اون صحنه چایی رو میدید امکان نداشت امکان نداشت مراعات کنه و همون لحظه از ته دل میخندید :)))
اونوقت با خنده اش اشک می ریخت :))
ترمز خنده هم داداشم نداره اونقدر میخنده که حد و حدود نداره :))


سلام 
در رابطه با عنوان  دیروز کلی فکر کردم ولی به نتیجه ی نرسیدم تا شبش :|:)
شب که شد فکر کنم ۲۰ دقیقه تموم خندیدم :))))

پاسخ:
سلام باران جان
پس دیشب آخرین بار بود که با خودت خندیدی:)))



راستش منم بد خندم میگیره اما اونجا دیگه موضوع حیثیتی بود:))))


با خودم نه با داداشم مجبور شدیم بخندیم :))))
داستان داره ماجراش رو شاید نوشتم :)))


+

@
جناب دچار 
اسپری لکه بر تو تهران هم هست فقط کافی است دقیق بشین و بپرسین :))
شنیدم که هست برای همینم میگم :))

پاسخ:
پس تو هم بنویسش:)


+ جناب دچار
@باران
ممنون فعلا که بازار نمیریم
رفتیم می پرسم
پاسخ:
یه اسپری هم برای باران بخرید
یکی هم برای من

باران جان
حالا بذارین پیداش کنم آدرس میدم چشم :)
پاسخ:
:)
:))) میگفتین خونسردی شونو حفظ کنن! :)

آرزو دارم فاصله بین خنده هاتون به یه روزم نرسه حتی..:-)
پاسخ:
:))

ممنونم از آرزوی قشنگتون
منم همین آرزو رو دارم براتون متقابلا...
خدا خیرت بده منم دورادور خندیدم خداییش کنترل خنده جایی که نباید بخندی سخته:|
پاسخ:
:)
چه خوب
خیلییی سخت بود:)))
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۱۶ پیمان کرامتی
😊
پاسخ:
😊
وای خداااا
من اگه بودم منفجر می شدم
تو دوران دانشجویی مسئول فوق برنامه دانشگاه بودم دهه ۷۰
یه روز سوال طرح کردم و رفتم تو دانشجوها مصاحبه گرفتم
از یه آقای میانسال پرسیدم دبیرکل سازمان ملل کیه؟
گفت همبرگر
خاویر پرز دکوئیار کجا و همبرگر کجا؟
من نشستم رو پاهام و ریسه رفتم از خنده
خب خیلی جوان بودم البته نمی دونم الان چه عکس العملی بتونم نشون بدم
اما شما خوب خودتونو حفظ کردید .. من بودم لااقل اشک می ریختم :)))))
پاسخ:
:)))

اشک که میریختم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">