هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

دارم میرم مشهد آخر هفته...

نائب الزیاره هستم...

+

ستون "آخرین مطالب" رو ببینید اون بغل :)

چه قشنگ شده عنوان مطالب کنار هم :)

یلدا ...

نظرات  (۱۳)

۰۴ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۱۸ آقای مُرَّدَد
نائب الزیاره ی کی؟
پاسخ:
هر کی که دوست داشته باشه...
زیارتتون قبول باشه .. ما رو هم دعا کنین :)
ما هم میریم شیراز زیارت بهار شیرازی :)))))
پاسخ:
به به خوش بگذره

سلام منو هم به شیراز و هم به بهار نازنین برسونید :)
سلام خوش به سعادتتون :)
پاسخ:
سلام
ممنون:)
سلام :)
التماس دعا ❤
پاسخ:
سلام عزیزم
حتما" ...
سلامت باشین ...
امیدوارم به شما هم خیلی خوش بگذره
بزرگیتونو می رسونم ...
پاسخ:
ممنون :)
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۴۱ آقای مُرَّدَد
من دوست دارم. پس لطفا.
و ستونِ مطالب: این از هوش سرشارِ شماست
پاسخ:
حتما"...

اتفاقی اینجوری شده :)
هوشی در کار نیست :))
سلام 
پیشاپیش زیارت تون قبول 
واسه ی منم ویژه  دعا کنید.
ممنونم 

پاسخ:
سلام
باران جان خوبی؟
حتما حتما، نمیگفتی هم یادت میکردم عزیزم :*
التماس دعا، سلام ما رو هم به اقا برسونید.
+چه شاعرانه شده ستون *_*
پاسخ:
چشم فرشته جون، حتما عزیزم...


آره دیدی؟:)
چ عالی =)
التماس دعا....


+ مثل همیشه فوق العاده...:-)
پاسخ:
حتما" ...

مرسی:)
شهر من از من دور...

قبول باشه
پاسخ:
آره دارم میرم شهر شما
پیغامی دارید برسونم...


ممنونم...
پارک آبی یادتون نره 
التماس دعا در پارک آبی 
پاسخ:
من دوس دارم برم ولی ساحل موافق نبود بنابراین نمیریم :)

زیزیگولو :)
خوش اومدی

سلام
لطفا به مرقد امام که رفتید نزدیک ضریح که شدید بعد از اینکه برای همه دعا کردین با تمام صفای روح و قلبتون به آقا بگین یک مادر سلامتون و رسوند و گفت  نیتم و بدین تابیام پابوستون .خودشون میدونن چی هست.
ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم دعاتون میکنم حتما
خوش بگذره عزیزمممممم...سفرم خرداد ماه من به مشهد که نیمه موند اما همون نیمه تمامش هم عالی بود...امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره... منم با پارک آبی موافق نیستم چون از هم جدا می افتیم...تا حالا هم نرفتم
پاسخ:
ممنون بهار جانم
ایشاللا یه سفر پر و پیمون بری مشهد بازم، یه سفر هم بیای تهران پیش ما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">