هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

خوشحال میشم مشارکت داشته باشید..

.

1- اگه بهت بگن تموم زندگیت، یه فیلم بوده اسم فیلم زندگیتو چی میذاشتی؟

.

2- اگه یه خودکار داشتی که اندازه نوشتن یه کلمه جوهر داشت، باهاش چی می نوشتی؟

.

3- اگه یه کامیون داشتی پشتش چی می نوشتی؟

.

4- خونه ای داره میسوزه، تو بیرون خونه ای و دو نفر داخل خونه هستن. یکی اون کسی که یه عمری دوسش داشتی ولی اون دوستت نداشت و دیگری کسی که یه عمر دوستت داشت ولی تو دوسش نداشتی. یک نفر رو میتونی نجات بدی، کدوم رو نجات میدی؟

.

5- تنهایی رو ترجیح میدی یا بودن در جمع رو؟

یلدا ...

نظرات  (۱۷)

سلام 
از آخر به اول :))
۵ : اگر جمعی باشه که حالمو خوب کنه و نیش و کنایه و اینجور چیزا نداشته باشن قطعا جمع رو بیشتر از تنهایی ترجیح میدم.
مثلا جمع خانواده ، جمع دوستای نزدیکم ؛ جمع بلاگرا ، جمع مثلا خونواده داییم :)
کلا تو جمع رو بیشتر میپسندم :)

۴ خیلی نامردیه من  اگر بخوام فقط یکیشون رو نجات بدم :|:(
احتمالا دومی :| ولی بذارین بیشتر فکر کنم نظرم شاید عوض شد :)

۳ فکر نکردم :) فکر کنم میگم :)
۲ هم همینطور :)
۱ بزارین فکر کنم :)


ممنونم 
خانم معلم اجازه ؟!
 هنوز نمره ندین بهمون انصافا خیلی سخته سوالاتتون :))
نیاز به فکر کردن داره :)


پاسخ:
سلام باران جان:*

مرسی که همیشه هستی...


منتظر جوابهاتم باران
جوابای خودم:

1- بار دیگر...
2- هنوز
3- غم عشقت، بیابان پرورم کرد...
4- اون کسی که دوسم داشت ولی من درکش نکردم...
5- تنهایی...
خواهش میکنم
 از جوابهای خودتون از یک تا سه تون یه جمله ازش دراومد :)

+
اینم اون جمله است :)
بار دیگر هنوز غم عشقت ، بیابان پرورم کرد :))



و چون تنهایی رو ترجیح میدین دیگه مزاحم وقتتون نمیشم :)
تا به نتیجه نهایی برسم ولی در مورد جواب ۲ ام همون جوابی که دادم:) میشه :))

پاسخ:
چه جالب:))

اختیار داری، من شلوغی زیاد رو دوس ندارم :)
ولی بودن تو و کلا همه کسایی که دوسشون دارم برام موهبته:*

منتظر جواباتم
1- سرنوشت یک خوش شانس :)
2- مینوشتم همیشه...
3- میتوشتم دچار باید بود :)
4- مگه داریم کسی که ما رو دوست داشته باشه و ما خبر نداشته باشیم؟ بعدشم این دوتا توی یه خونه چیکار میکنن؟

5- در جمع
پاسخ:
3- پس چرا دیگه دچار نیستید؟

4- بله. نه اینکه خبر نداشته باشیم. شاید هم بدونیم دوسمون داره ولی ما دلمون جای دیگه ست!
فکر کنید پیش اومده و اونا یه جا هستن. تا هردوشون نسوختن یکیشونو نجات بدید!


چه جوابای خوبی بود...ممنون
سلام
1 مرثیه 
2 تو
3 اَزَم رد شو
4 اولیو نجات میدم میرم با دومی میسوزم.
5 در جمع بودن را
پاسخ:
1 :((( شاد باشید همیشه...


چه جوابایی
عالی
مخصوصا 4 . چه فکر خوبی... البته فکر کنم دومیو نجات بدیم با اولی بسوزیم بهتر باشه ها!



ضمنا" خوش اومدین...
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۱ استاد بزرگ
چه سوالات جالبی ...

1. زندگی استاد بزرگ

2. مادر

3. ببخشید پشتم به شماست

4. کسی که دوستم داشت و من دوستش نداشتم

5. بستگی به جمعش داره اگه جمع حال خوب کن باشه جمع رو

موفق باشین
:)
پاسخ:
ممنون از همکاری و خوش اومدید....

شما هم موفق باشید
۱)عطر زندگی دلژین :)
۲)زندگی 
۳)عکس یه فلامینگو میکشیدم پشت کامیونم :))
۴)فرق نمیکنه هرکدوم رو زودتر میشه نجات داد ، نجات میدم... بالاخره ادم بی تلاش نمیشینه که دومین نفر رو نجات نده... 
۵)جفتش رو بسته به شرایط :)
پاسخ:
خوش اومدی دلژین جان:)

چه مثبت و پر انرژی

همیشه شاد و سرحال باشی...
از ظهر دارم به اولی فکر میکنم ولی اسمی پیدا نکردم هنوز.
۲_ احتمالا می‌نوشتم خدا
۳_پرنده بودی و از بام من پرت دادند ...
۴_اول دومی رو نجات میدم به پاس یک‌ عمر دوست داشتنم و جبران یک‌عمر دوست نداشتنش بعدم بر میگردم برای اولی، بالاخره یا نجاتش میدم یا خودمم کنارش میسوزم، آدم بدون اونایی که دوسشون داره میخواد زندگی کنه که چی بشه؟
۵_بستگی به جمعش دارم ولی در حالت کلی تنهایی رو ترجیح میدم.
پاسخ:
چه خوب بود جوابا
مخصوصا 3 و 4

منتظر اولی هستم :)
1. بازی زمونه..
به تاسی از بانو سوسن!:)

2. محبت.. یا وفاداری

3. رفیق بی کلک.. مادر
:)

4.  ورژن قبلی این سوال(تو پستهای قبلی تون) سقوط از بلندی بود!
اونی که دوسش داشتم رو!:) اون یکیه که بیاد بیرونم باز تو دلش آتیشه طفلی.. واسه دوست نداشتنش..
اما اینجوری حداقل تو دل خودت آتیشه.. واسه دوست نداشتنت!
چقد سخته انتخاب جون آدما! عزرائیل عجب شغلی داره!!:)

5. بودن تو جمعی که دوست دارم رو..
اما تنهایی رو ترجیح میدم به بودن تو جمع هایی که دوسش ندارم!!
پاسخ:
4. اونی که دوسش نداشتین رو نجات بدید به نظرم
یه عمری اون یکی رو دوس داشتید و اون دوستون نداشت، چه کاریه خوب؟

ممنون از مشارکت
4. با توجه ب اتفاقات احتمالی بعدش اونو انتخاب کردم..
دومیه بعد از نجات هم ممکنه ب خاطر همون دوست داشتنه بره خودکشی کنه حتی! [از خود راضی]:))
ولی اولیه بعد از نجات، میره پی زندگیش.. اینجوری حداقل یه نفر(که اولیه باشه) درونی بی تلاطم و آسوده داره!

+ با این فرض ج دادم که بعد از آتیش سوزیه هیچ تفاوتی تو نظر و علاقه اون سه نفر پیش نمیاد!

ممنون از شما..
پاسخ:
:))تا این حد یعنی؟

ساحل میگه اونی که دوسش دارم ولی منو دوس نداره رو نجات میدم، شاید این کارم به چشمش بیاد و دوسم داشته باشه از این به بعد.
خدا رو شکر یکی پیدا شد که هم نظر باشیم در مورد نجات اولی!:))
ممنون ساحل خانم..:)

البته نجات دادن طرف با این ذهنیت رو کمی مخالفم...
یه جورایی خودخواهیه.. و نامردیه در حق اولی!:)
پاسخ:
:)

ساحل داره از این فرصت استفاده میکنه تا دوس داشتنش رو به اون شخص بی عاطفه! ثابت کنه:)
بله درسته کارشون.. بالاخره جون بیشتر از یه نفرو نمیتونه نجات بده ک...
اما اگه اون شخص ( شخص بی عاطفه ی جز جگر زده!:)) ) اگه این کار هم ب چشش بیاد، عملا ب خاطر نجات جون خودشه که طرف مقابلشو دوست داره ن دوست داشتن ب معنای کلمه..
پاسخ:
درسته
اون شخص بی عاطفه جز جگر زده! فقط فکر خودشه و چه بسا که نجات هم پیدا کنه بره سراغ کسی که خودش دوسش داره :)
باید به ساحل بگم اون یکیو نجات بده :))
عجب! :.)
اون یه نفر موافق نجات اولی رو هم میخواین نظرشونو تغییر بدین؟!:)

جالب اینکه از نظر نفر دومی، شخص نجات دهنده، جز جگر زده ست!:))
پاسخ:
:)
آخه خیلی سخته که دوس داشته باشی کسیو ولی اون دوستت نداشته باشه :(
+ سیاه ِ قشنگ

+ عشق یا خانواده

+ دل نیست کبوتر که چو برخواست نشیند /// از گوشه بامی که پریدیم، پریدیم

 × اگه نجات دادن اولی باعث بشه که علاقه دو طرفه بشه :)))) اولیو؛  اگر نه یا اگه بی تاثیر باشه قطعا دومیو

+ بی شک تنهایی و در واقع خلوت با اونی ک باید باشه
پاسخ:
چرا سیاه قشنگ؟

ممنون که همکاری کردید و خوش اومدین...
سلام
۱- تکرار یک رویا ...
۲- فقط ...
۳- رفتی و بی تو دلم پر درده
پائیز قلبم ساکت و سرده ...
۴- قطعا دو نفر نجات پیدا می کنن .. حتما راهی پیدا می کردم هر دوشون نجات پیدا کنن و خودم می سوختم
مگه آتش نشانها رو ندیدین؟
اینجوری دردش برام کمتره
۵- تنهایی با کسی که خیلی دوسش دارم ...
پاسخ:
سلام

چه جوابای قشنگی ...

1. یه خردادی عاشق
2. مادر
3. خدایا دوستت دارم ...
4. قطعا اونی که یه عمر دوسش دارم و اون دوستم نداشت ..!
5. بودن در جمعی که باهاشون تنها باشم
پاسخ:
4. یه عمری دوسش داشتین و دوستون نداشت. بازهم اون؟؟

5. جالب بود :)
اگه نجاتش ندم رسم دوست داشتن رو به جا نیاوردم
پاسخ:
اون یکی چی پس?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">