هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

نمیدونم چرا گاهی در گیر و دار زندگی یادم میره که چقدررررر ثروتمندم....

چرا گاهی تیرگیها و بدیهاش رو پررنگ تر میبینم...

- وقتی میتونم توی یه سینی خوشگل و تمیز، دوتا فنجون چای خوشرنگ بریزم...حتی میتونم اون شیشه عطر کوچولو رو هم که تموم شده بود و با صدتا ضرب و زور در فلزیش رو کندم و تبدیل شده به یه گلدون کوچولو، به همراه دوتا برگ سبز، بذارم تو سینی و از دیدنش لذت ببرم...

- وقتی میتونم تو یه چشم به هم زدن لباسای کثیف رو بندازم تو ماشین و ورد مخصوصم رو بخونم و لباسهای تمیز رو تحویل بگیرم...حتی میتونم عطر مست کننده نرم کننده رو هم اضافه کنم و به لباسها عطر تمیزی هدیه بدم...

- وقتی این همه گلدون خوشگل و رنگی، دارم که برام جوونه میزنن و طنازی میکنن...

- وقتی میتونم با دستام معجزه کنم و خوشمزه ترین غذاهارو درست کنم...

- وقتی میتونم با زدن یه لاک رنگی به ناخونام این همه به وجد بیام و دستبندامو بندازم دستم و هی دستامو نگاه کنم و ته دلم غنج بزنه...

- وقتی این توانایی رو دارم که اگه مست خواب هم باشم و یهو صدای آهنگ همسایه بلند بشه، به جای عصبانی شدن، با آهنگ همنوا بشم...

- وقتی دیدن میوه های رنگی توی بازار روز میتونه هیجان زده م بکنه...

- وقتی پارچه های گلدار ذوق زده م میکنن...

و هزار هزار تا چیز کوچیک دیگه که ممکنه مسخره به نظرت بیان ولی منو غرق در لذت میکنه...حتی اگر کوهی از غصه در پس زمینه منظره زندگی خودنمایی کنه.......

.

.

این آهنگ رو هم گوش کنید:

دلم میخواهدت

یلدا ...

نظرات  (۱۱)

همه گاهی فراموش می‌کنیم... البته کمی بیشتر از گاهی!
پاسخ:
متاسفانه همینطوره...
باید خوش بین تر باشیم...
اصلا هم‌ مسخره نیست این یعنی عطر حیات تو زندگیت جریان داره، یعنی‌ تو خوشبختی:)
امیدوارم روز به روز به خوشبختی هات اضافه بشه و همینجوری با پست هات حالمون رو خوب کنی:)
یاعلی
پاسخ:
ممنون فرشته جون...
امیدوارم همه مون بتونیم روی زیباییها متمرکز بشیم و کاستیهارو نادیده بگیریم...
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۰:۱۰ جنابــــــــ دچار
من عاشق کشف چیزهای ریزی توی زندگی هستم که امیدبخشن... مثل یه جوانه که بتازگی روی شاخه ی گلی پیداش شده و اینکه هر روز نگاهش کنی تا هی بزرگ و کاملتر بشه ♥
پاسخ:
همیشه جزئیات میتونن آدم رو امیدوار کنن...
دیدن جوونه گیاه، ناخودآگاه لبخند رو صورت میاره...
همه چیز بستگی به خود آدم داره ....
مهم لذت بردن از همین چیزاست که شما خوب گفتید
پاسخ:
دقیقا...خود آدمه که میتونه توجهش رو معطوف کنه به زیباییها یا کاستیها...
۱۹ آذر ۹۶ ، ۲۲:۲۶ ابرارغوانی
مرسی از وجود نازنین تون:-*:-*:-*
پاسخ:
مرسی از شما مهربون:*
۲۰ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۵ بهار شیراز
بلدایم شما هم هنرمندی هم ثروتمند....لذت بردن از کوچکترین داشته ها، هنری است گرانبها...
پاسخ:
ثروتمندتر از همه خودتی بهار :*
درود بر این نگاه که کوشیده زیبادیدن رو در خودش تقویت کنه..
پاسخ:
درود بر شما :)
سلام یلدا خانوم
از سطر سطر این نوشته ها انرژی مثبت می شه گرفت ...
با بهار خیلی موافقم ...
پاسخ:
سلام محمدرضا خان
ممنون از لطفتون...
چقدر خوبه.. دیدن چیزایی که جلو چشممونن.. اما خیلی وقتا نمی‌بینیمشون..


دیگه میترسم واستون کامنت بذارم....! :)
پاسخ:
اگه حواسمون پرت بدیها نشه:)

مثل الان که شما حواستون پرت یه دلخوری من از خودتونه:((
۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۱:۲۲ پیمان کرامتی
احسساس میکنم کلا شما فراموشکارین خخ
پاسخ:
منم همین احساسو دارم :))
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۲ ابرارغوانی
عزیز همیشه وهنوزم....یلدای شما مبارک:-*:-*:-*
پاسخ:
ممنونم دوست خوب و مهربونم
یلدای تو هم مبارک:***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">