هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

داشتم فکر میکردم که چقدر با بعضی اسامی میشه زندگی کرد...بعضیها چقدر قشنگ میتونن توی مفهوم اسمشون زندگی کنن...

مثلا

ساحل: امن...مامن...آرامش...نجات...پناه...

لیلی: معشوق...

رها: آزاد...بی تکلف...

طاهره: پاک و معصوم و عاری از گناه....

...

کلا حس میکنم آدما قسمتی از هویتشون رو از اسمشون میگیرن...قسمتی از شخصیتشون رو و حتی رویه ای که برای زندگیشون انتخاب میکنن...

پی نوشت: اسمم را دوست دارم...خاصه که تو صدایش کنی...

یلدا ...

نظرات  (۱۲)

عاشق عنوان شدم *-*
پاسخ:
خیلی قشنگه موافقم منم...
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۱۴ کوپر کوپرزاده اصل
الان که اینو گفتین چقد به نظرم واقعا همینطوری اومد :) 
پاسخ:
آره منم هرکیو میبینم اسمش به شخصیتش میخوره :)
اره منم معتقدم اسم خیلی رو شخصیت موثره ...نمیدونم چرا:)
پاسخ:
آره...
منم کم پیش اومده مثال نقضش رو ببینم
سلام 
عنوان زیبا بود و هست :))
ولی یه چیز من اول صبحی اومدم یه پست دیگه ای اینجا دیدم ؛))
عنوان پست قبلی این بود :


گفتم رو صفحه گوشیم موقتاً  ذخیره کنم شاید یهو یلدا خانم حذفش کرد :)))
ولی چون کار برام پیش اومد فقط خوندم و اون لحظه  نشد بیام نظرمو بگم :))
ولی بعد از کارم همین که اومدم دیدم بعله پست فوق  با دستان مبارک یلدا بانو حذف شد :))))

حالا اگر اجازه هست در مورد این پست نظرمو بگم :))
اگر که البته اون پست دوباره رویت نمیشه :)))
اگر میشه که سکوت میکنم تا زمان رویت مجدد پست قبلی :)))



+

اما ساحل همون حس آرامش و پناه 💚
قبول داریم دقیقا.
مثلا طاهره رو واقعا واقعا قبول دارم :))
اسم یکی از اقوام مون اینه دقیق مثل معنیش هستش :))
اسم شما هم زیباست ! زیبا عین خودتون 💖



پاسخ:
سلام باران جان

راستش من خواستم یه کل کل مادر دختری ساده رو برای خنده اینجا ثبت کنم
ولی این حس پیش اومد که حجاب رو مسخره میکنم!


ساحل عشقه عشق....
نمی‌دونم اسم من چه تاثیری روم داشته...
پاسخ:
دارای فضل و کمالاتید دیگه
فکر کنم این موضوع انتسابی نیست.. اکتسابیه!
معمولا آدما، اسمشون میشه الگوشون..
رفتارهاشون رو هم معنی با اسمشون تنظیم میکنن..
تا اینکه در نهایت شخصیتشون هم، هم معنیه اسمشون میشه!
معمولا هم به صورت کاملا ناخودآگاه
پاسخ:
ناخودآگاه انتسابی نمیشه؟
اصلا هم حجاب مسخره نشد البته از دید من :))
ولی خب خودتون هر چی صلاح میدونین :)


+

در توضیح فرمایش شما باید بگم ساحل نه تنها عشقه بلکه چیزی فراتر از عشقه ^__^
خدا برای هم حفظ تون کنه🙏

درضمن به اون پست واقعا از ته دل خندیدم .
مرسی در کل بخاطر اون حال شادی که به ما هم منتقل کردین :)
ایشالا همیشه مادر دختری  شاد و سلامت و خندان باشین :)




بازم سلام :)

پاسخ:
ممنون از محبتت


آره واقعا خنده دار بود
نمیدونی من اونروز چقد خندیدم سر این جریان
پست رو گذاشتمش دوباره به خاطر تو :)


ممنون از محبتت به ساحل، باران عزیزم :*
نمیدونم.. شاید..
فکر نمیکنم امور ناخودآگاه لزوما انتسابی باشه..
منظورم از انتسابی، معنی 'نسبت دادن' نبود.. معنی 'ذاتی بودن' این کلمه بود...


پاسخ:
پس من اشتباه فهمیدم :)
سلام .. به نظرم پدر و مادر یکی از وظایفشون اینه که اسم خوب رو بچه هاشون بذارن .. ساحل خیلی زیباست .. حس خوبی می ده به آدم صدا کردنش:)
منم اسمم رو دوست دارم .. چه ترکیبی چه جدا جدا :)
پاسخ:
سلام واقعا همینطوره

کاملا موافقم، محمد و علی گل سرسبد اسامی  آقایون هستن به نظرم
با این توصیف یعنی شما هم، هم مفهوم اسمتون هستین؟
:)
پاسخ:
آره دقیقا :))
سلام
بنویسید :)
پاسخ:
سلام

مینویسم ممنون...
منتظریم ..
پاسخ:
ممنون مرتضی خان از محبتتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">