هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

 

صدای دوست شماره 1 :  جناب باران (3 رای : مهراوه، یک رهگذر، همتا)

 

صدای دوست شماره 2   :  اسی عزیز (1 رای: باران)

 

صدای دوست شماره 3   :  حسین خان (3 رای : رها، مرتضی، پیمان)

 

 صدای دوست شماره 4  :  مهراوه جان

 

 صدای دوست شماره 5  :  محمدرضاخان (1 رای : آقا یا خانوم من)

 

 صدای دوست شماره 6  :  مژگان عزیز

 

 صدای اول دوست شماره 7  : شهرام خان (ی پدر)

 

 صدای دوم دوست شماره 7  : شهرام خان (ی پدر)

 

 صدای اول دوست شماره 8   : رهای عزیز (1 رای: علیرضا)

 

صدای دوم دوست شماره 8    : رهای عزیز

 

صدای دوست شماره 9   :  یلدا (7 رای: اسی، جلیل، محمدرضا، میثم، جناب باران، m2.gh، مژگان)

 

صدای دوست شماره 10  : میثم خان

 

صدای دوست شماره 11  : آقای m2.gh

 

صدای دوست شماره 12  : بهمن خان (1 رای: بهار)

 

صدای دوست شماره 13  : آقای همکلاسی

صدای دوست شماره ۱۴   : پیمان خان

صدای دوست شماره ۱۵   : مهناز جان

 

صدای دوست شماره 16   : سهیلا خانوم عزیز (2 رای:مهدی، شیرین)

صدای دوست شماره ۱۷    : علیرضا خان

صدای دوست شماره ۱۸    : مرتضی خان

 

صدای دوستم  : بهار عزیز

یلدا ...

نظرات  (۳۴)

سلام 
من بشخصه از زحماتتون که چه تو این دوره از مسابقات چه تو دوره های بعدی مسابقات ازتون صمیمانه 
تشکر میکنم .
واقعا خدا قوت :)
یعنی من الان جای شما بودم امکان نداشت دوباره فایل ها رو کپی کنم :))
از بس کاری سخت و مشقت باری هستش  چه از لحاظ ذهنی چه عملی :)
واقعا ممنون و خدا قوت .




+
چرا هر دوره شما یا دخترتون برنده میشه همه برنده میشن ؟؛ ))))
پس ناظر مسابقات کوجا رفته ؟:))))))
ممنون 
پاسخ:

سلام باران جانم...

این بازی به لطف و همراهی دوستان، گرمی پیدا کرد و به دلهامون نشست...

ممنون از تو و محبت و مهربونی و دل پر از عطوفت تو...

 

+ :)))

ناظر که مریض باشه و نظارت نکنه، آخرش همین میشه...:)

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۰ باران (محمد)

سلام

صبح اول هفته شما دوست عزیزم بخیر

واقعن دستتون درد نکنه که چه وقت و حوصله ای بخرج دادید برای این مسابقه

چقدرم خوب بود هم صداها هم تحلیل ها ... از تحلیل گران عزیز هم به نوبه خودم سپاسگزارم

و تبریک میگم بشما یلدا خانم که با اکثریت آراء صدای زیبای شما اول شد

و خداروشکر که به صدایی که رای دادم برنده شد ، آخه آخرین باری که رای دادم  به رییس جمهوری که رای دادم، رئیس جمهور که نشد هیچ حبس شم کردند !!

پاسخ:

سلام و صبح شما هم بخیر...

 

خیلی ممنونم...دست شما هم درد نکنه...با وجود گرفتاریها و ماموریت کاری، کنارمون بودید و همراهیمون کردید...

تشکر از لطف و محبت همیشگیتون...

 

:((((((((

...........................

 

حالا من حبس نشم!!!!

نگفتین خودتون به کی رای دادین ؟؛ )))


+
یلدا بانو مسابقه بعدی رو خواهشا بعد  از برگشتن من از سفر به کربلا انجام بدین :)
اگر اومدم یعنی دو هفته ی دیگه بعد از رفتنم 
اگرم رفتنی بودم همون ایام :))))))))



+
یه پیشنهاده دیگه بنظرم اینبار مسابقه چهره بزارین البته فقط از آقایان :)
اگر خانوم ها همکاری کردند که چه بهتر :))
ولی رمز دار :))
در ضمن شماره ی 5ام اصلا به مسابقه راه ندین :)))))) 
هر وقتی شماره 5 رو راه دادین تحلیل های منو نقش برآب زده :)))))))

پاسخ:

من چون میدونستم فرستنده ی صداها چه کسایی هستند، بهتر بود رای ندم!:) ممکن بود پارتی بازی کنم اونوقت:))

 

+ باران جان

انشالله سفرت بی خطر و زیارتت پیشاپیش قبول باشه عزیزم...

اصلا مسابقه بدون باران لطفی نداره...مگه میشه بدون تو، مسابقه ی جدید رو شروع کنیم؟؟؟

 

+ بعید میدونم استقبال بشه از این مسابقه :)

:))))

روی سخن با دوستانی که به هر علت دوست داشتن من فالگیر تحلیل شون کنم ولی بازم 
بدلیل مشغله های کاریم نشد که تحلیل شون کنم صمیمانه عذرخواهی میکنم.
حقیقتش دفعه اول پست عکس ،بابت تحلیل هام میخواستم همگی تحلیل کنم ولی متاسفانه اون ایام بیشتر 
دوستان شاهدن که برای شهرمون سیل اومد و بر حسب وظیفه ای انسانیم اون ایام درگیر سیل زده ها 
بودم و واقعا وقت نداشتم که تحلیل هامو ادامه بدم !



اینبار هم فکر میکردم تحلیل هامو بتونم انجام بدم اما خوشبختانه بخت با من یار بود آقا امام حسین که 
قربونش برم دعوت نامه رو برام فرستاده که ااگر خدا بخواد فردا راهی سفر عشق میشم که ایشالا یه روزی 
همتون رو بطلبه و راهی بشین .برای همین واقعا نشد و نمیشه من بیام تحلیل تون کنم :)
که از این بابت از همتون اول تشکر میکنم دوم معذرت میخوام که بازم بخاطر مشغله های 
کاری پیش شما دوستان محترم ، بد قول شدم !
حلال کنین آقایان و خانوم ها بخصوص شما آقا محمدرضا :)
ممنون از همراهی تون :)
خدا یار و یاور همگی ایشالا :)
پاسخ:

عزیزم تا همینجاش هم زحمت کشیدی با وجود مشغله هات...

سفرت بی خطر...

التماس دعا...

سلام
بازی جالبی بود یلدا جان دستت درد نکنه لذت بردیم و همینطور دست دوستان شرکت کننده و تحلیل کننده

پاسخ:

سلام شکیباجان

خوشحالم که دوست داشتی...

یلدا خانم عزیز

دستتون درد نکنه ، خسته نباشید .

حالا لازم شد دوباره برم و صداهارو با اسامی گوش بدم .

راستش من فقط سعی کرده بودم که نظرمو بنویسم و ظاهرن بقیه ی دوستان عزیز هم کم و بیش فقط تحلیل کرده بودن و خیلی رسمی در رای گیری شرکت نکرده بودیم وگرنه آمار رای گیری خیلی بهتر از این میشد .

بهرحال بقول شما همه مون برنده ایم . همینکه یه دورهمی دوستانه داشتیم کلی خوش به حالمون شد و اینو مدیون خوش فکری شما هستیم یلدا خانم عزیز .

بازم از همه ی دوستان عزیز سپاسگزارم .

برای همه تون موفقیت و سلامتی و از همه مهمتر حُسن عاقبت رو آرزو دارم .

پاسخ:

خواهش میکنم بهمن خان

تشکر از شما...

هم برای همراهیتون...

هم برای اینکه صدا و نوشته ی پسر گلتون رو فرستادید برامون...

هم برای تشویق دوستانتون و دعوت ازشون برای شرکت در این مسابقه...

و هم برای ارائه ی تحلیل و دیدگاهتون در رابطه باصدای دوستان...

 

خوشحالم که بازی رو دوست داشتید.

ممنون از لطفتون. با آرزوی بهترینها برای دوستان خوب و مهربونم...

به به ...
هیچ چیزی لذت بخش تر از اعلام نتایج و آشنا شدن با دوستان و دیدن موفقیت یلدا خانوم در کسب اکثریت قاطع آرا نیست
یه دوست خوب توی یه دنیای بد ، مثل یه فنجون چای داغ تو یه روز سرد پاییزیه ؛ درسته که هوا رو گرم نمیکنه ، اما دل آدمو گرم میکنه و از تنهایی در میاره !
پاسخ:

ممنون از حضورتون و نوشته قشنگتون...

 

یلدای خوب و مهربونم بی نهایت مچکرم بابت زحمتی که کشیدی و همه ی مارو دور هم جمع کردی.صمیمانه دست پرمهرت را میفشارم و قدردان مهربانیت هستم.
و از تک تک دوستانی که شرکت کردن و عزیزانی که رای دادن و نظرات ارزشمندشون رو بازگو کردن بی نهایت سپاسگزارم...
تا بال به بال عشق بستی
تا هست جهان همیشه هستی

:)
پاسخ:

ممنونم سهیلا خانوم عزیز...

خیلی خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم و ممنون از همکاری و همراهیتون :*

 

چه شعر قشنگی...با اجازتون بولدش کنم، که همه ببیندش و لذت ببرن ازش...

 

تا بال به بال عشق بستی
تا هست جهان همیشه هستی

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۳ بهار شیراز
سلام و خدا قوت به یلدای عزیزم ...
انشاالله که همیشه تو مهربانی و عشق ورزی اول باشی و بهترین ها در انتظارت باشن ...
پاسخ:

سلام بهار جانم...

 

ممنون از دعای قشنگت...چه به دل نشست....

من هم به نوبه خودم به همه دوستان تبریک میگم
امیدوارم همیشه همین جور دوست و صمیمی باشید
و یه تشکر ویژه از یلدا خانوم بخاطر این کار بسیار ارزشمند و هنری
و بقول معروف خاطره ای شد جاوید
امیدوارم باز هم در آینده ازین رقابتها برگزار بشه البته با تنوع بیشتر مثلا مسابقه آکادمی و آوازخوانی ...
موفق و موید باشید
پاسخ:

ممنونم لطف دارید...

با همکاری و همراهی دوستان عزیزم و هنرمندی شما...

 

شما هم موفق باشید مهدی خان

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۱ روزمرگی ...
تبریک به یلدا خانم برای پیروزیِ با قاطعیت آراء!! :))


+انشاا... نفس همه دوستان همیشه گرم باشه.. :)
پاسخ:

ممنونم میثم خان :))

خیلی خیلی ممنون بابت همراهیتون...

 

+ آمیییییین

سلام یلدا جان
اول از همه بهتون خسته نباشید می گم. چرا که کار سخت بود.
دوم تبریک می گم بخاطر صدای قشنگتون که اکثریت دوستان خوششون اومد.
بسیار خوشحالم از شنیدن صدای دوستان
از باران جان هم قدردانی می کنم. اصلا حرفی نزدم. تازه خوشحالم صدامو تحلیل کردی 
این شانس من بود و من همه تحلیلتو قبول می کنم. منتهی مرز از همینجاییه که من هستم :))))
پاسخ:
ممنونم از لطفتون و محبتتون...

باران!
راه مرز، از همونجایی که محمدرضا خان هست، می گذرد!!!
:)))
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۴ علیرضا صادقی
سلام و عصر بخیر..
خیلی این کار زحمت داره و فکر می کنم فقط از عهده خودتون بر میاد همچین برنامه ریزی و کاری.. خدا قوت..
از اینکه صدای گرم و زیبای همه دوستان رو شنیدم خوشحالم و این کار خوب یلدا بانو ایده شما بود.. مرسی از این بازی..
باورت نمیشه من تو چه شرایطی اینو ظبط کردم.. تا همکارم رفت بیرون درو قفل کردم و صدای آهنگ رو کمی زیاد کردم و لب تابو گذاشتم نزدیک در که صدای خودم بیرون نره.. گوشیم تو حلقم بود که صدام از ی حدی بالاتر نره.. وقتی تموم شد انگار ی پروژه بزرک رو انجام دادم.. خیلی حال کردم از این یواشکی کاری.. :)))))))
به هر حال برنده اصلی شمایین و در درجه دوم شرکت کنندگان دیگه...
برقرار باشین و سبز..
پاسخ:
سلام علیرضا خان
خوشحالم دوست داشتید و ممنونم که با اینهمه مکافات همراهی کردید ولی ارزششو داشت...

خیلی خوشحالم که صدای دوستانم رو شنیدم :)
دست گلت درد نکنه خسته نباشی
پاسخ:
ممنونم مژگان جان
ممنون از لطفت که همراهی کردی ...
۳۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۸ اسی بولیده

تبریک به یلدای عزیزم :**

اول بخاطر برتریش و بعد بخاطر ایده ی نابش واسه برگزاری این مسابقه:)

همه چیز عالی بود و همه دوستان درخشیدن !

یلدا جان تو هم رایتو اعلام کن ! اگه میترسی پارتی بازی بشه باید بگم از اونجا که بعضی از دوستان اسماشون و تو فایلاشون نوشته بودن ، پس ما هم کم و بیش میدونستیم صداها مال چه کسانیه ;)

به امید مسابقات بعدی و دورهمی های دوستانه ی دیگر :)

پاسخ:
ممنونم از اسی گلم :*
 
حضور و همراهی تو و بقیه دوستان مسابقه رو جذاب کرد. ممنونم ازت:*


برای مسابقات بعدی، اگر کسی ایده ای داره، بده...



و این بازی هم به پایان رسید

مرسی یلدا خانوم که این همه انرژی میزارید..خداقوتتون بده


ما بریم گرم کنیم مسابقات بعدی با آمادگی بیشتری بیایم خخخ

ضمن این که با توجه به انتقادات فراوان از ناظزر مسابقات..من قول نظارتی گسترده در مسابقه بعدی میدم..اییشالا :دی
پاسخ:
:))))
حساب کار اومد دستم! باید حواسمو جمع کنم دیگه قانون شکنی نکنم :))
ناظر تصمیم گرفته نظارت گسترده داشته باشه :))
آخ ببخشید
تبریک هم میگم به شما یلدا خانوم
خخخخ بعله
پاسخ:
خیلی ممنونم پیمان خان :)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۲ اسی بولیده

به به میبینم که صاحب صداها رو خیلی خوب شناسایی کردم :دی

فقط جناب باران و آقا شهرام رو جا به جا تشخیص دادم :|

4 تا دوست آخر رو هم فرصت نشد معرفی کنم :)

پاسخ:
آره عالی بود!
منم تعجب کرده بودم وقتی تشخیص دادی صداهارو!!!
۰۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۶ اسی بولیده

خب ..

اولین رای رو من به صندوق انداختم و از اونجا که دستم سبک بود همون فرد برنده شد!!!

و اون هم کسی نیست جز..

.

.

یلدا جااااان :***

به افتخارشون :) شخ شخ شخ شخ (صدای تشویق دوستان ) !!! سوت سوووووت :)))

 

بله!

دوستان باید برای جایزه 1 فکری بکنیم

نمیشه که خود یلدا خانم به خودش جایزه بده 0_o

پیشنهاد دوستان چیه؟؟؟

پاسخ:
ممنونم اسی جان:*********
جدی دستت سبک بود :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
دستتون درد نکنه و خسته نباشید
اون کامنت ناشناس باعث شد من کامنت بذارم ..کجای این بازی لهو هست؟
واقعا که...
حتمن از اون دسته ****** **** ******* هستن ایشون
توصیه من اینه که فورا خودشونو درمان کنن تا کارش به جای باریکتر کشیده نشده

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...
ممنون که در رای گیری شرکت کردید
تبریک میگم.
پاسخ:
ممنون جلیل خان...

و تشکر میکنم که در رای گیری شرکت کردید...
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ روزمرگی ...
سلـام
وقتتون بخیر

پیرو کامنتی که صبح یه دوست "ناشناس"ی فرستاده بودن عرض شود که..
عیب رندان نکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد، تو برو خود را باش!
هر کسی آن درَوَد عاقبت کار که کشت
حافظ
پاسخ:
ممنونم میثم خان...
 
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۲ اسی بولیده

پیشنهاد من برای بازی های بعدی مسابقه آوازه!!

که البته مختص آقایون خواهد بود :دی

و بازی تشخیص چهره :)

طوری که دوستان عکساشون و بفرستن و بقیه شناساییشون کنن!!

یا مثلا فقط بخشی از چهره باشه مثل چشم ، یا بینی :))))

البته اگه دوستان مایل باشن

پاسخ:

باید فکر یه مسابقه ای باشیم که خانوما هم بتونن شرکت کنند...

 

تشخیص چهره جالبه :)

ولی الان زوده :)

باران هم به سلامتی برگرده بعدا"...

سلام یلدا جان
من هم به نوبه خودم ازت ممنونم بابت این شور و هیجانی که راه می اندازی :))
من که لذت می برم 
و
بهت تبریک میگم خانم گل....
پاسخ:
سلام رها جان
ممنونم از تو که همیشه همراهی و لطف داری:*

ممنونم ازت...
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۶ روزمرگی ...
++اسی خانم.. پیشنهاد خود شما راجع به جایزه چیه خب ؟ :)


در مورد بازی جدید میشه(تقلب کردم از روی وبلاگ های دیگه)..
یه عکسی رو تعیین بفرمائین.. دوستان در مورد اون تصویر چند خطی بنویسن.
یا
یه موضوع رو تعیین بفرمائید .. هر کسی یه عکس متناسب با اون موضوع رو بفرسته!

اینجوری همه میتونن شرکت کنند و مشارکت دوستان حداکثری میشه! :)
پاسخ:
چه موضوعات جالبی...
عالیه اینا ...
۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۸ اسی بولیده

تشخیص عکس دستامون رو هم من پیشنهاد میکنم واسه بازی های بعدی

یا مثلا عکس یه اسباب بازی که از دوران بچگیمون نگهش داشتیم و بفرستیم

یا عکس لباسی که خیلی دوسش داریم

یا زیورآلاتمون (البته مختص خانماست)

یا کفشامون ، حتی جورابامون !!!

فعلا رو همینا فکر کنیم تا باران بیاد و بقیه دوستان هم ایده هاشون و بگن :)

پاسخ:
چقد ایده داری اسی....
آفرین!!!

خیلی عالیه :)
اسی بولیده جان فقط مونده بودکه بگه عکس دماغی،انگشت پایی،لاله گوشی،یه تارمویی نشون داده بشه وبشه مسابقه!
منم لواشکام میارم تومسابقه!
اصلاهرکی یه چیزی بیاره که خیلی دوسش داره.ازبین همه اونیکه بیشترلایک بخوره برنده است!
پاسخ:
:)))))))))))))))
پرواز

گفتی دوستت دارم

و من

به خیابان رفتم.

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود.

 

شاعر: گروس عبدالملکیان

پاسخ:
چقدر قشنگ بود رباب....
مرسی:***
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۲ اسی بولیده

از سری پیشنهادات من:

هرکی بیاد 1 جک بگه مال هرکی بیشتر رای آورد برنده بشه

یا از سوتی هامون بگیم ، سوتی هرکی باحالتر بود برنده میشه:))

 

+آقا جلیل شکمو شما فقط فکر لواشکات باش :پی

 

++آقا میثم الآن به ذهنم رسید!!! همین ایده دادن واسه بازیای بعدی جایزه ی یلداجان بشه:) چون ما که نمیتونیم جایزه مادی بدیم:(

پاسخ:
عالیه پیشنهاداتت اسی جان(آیکون گل و قلب و بوسه)
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۴ روزمرگی ...
سلـام :)

+ اسی خانم پیشنهاد خوبیه.. البته اگه اینطور باشه.. شما یلدا خانم رو جایزه بارون کردین:))) بسی ممنون از شما :*)
پاسخ:
دقیقا....جایزه بارون شدم :)
مرسی واقعا...
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ اسی بولیده

بالآخره باید یه جوری خلوص نیت خودمو به یلدا جان ثابت میکردم دیگه :)

برگ سبزی ست تحفه درویش...

پاسخ:
تو مهربونی و سادگیت، ثابت شده هست اسی جانم:*
۱۴ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۸ اسی بولیده
بازی 20 سوالی هم پیشنهاد من و آقا میثمه :)
پاسخ:
تو وبلاگ سخت نمیشه اسی جان؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۶ اسی بولیده

آره سخته

 

پیشنهاد بعدم اینه که 1 قسمت از یه کتاب رمان رو تعیین کنید که دیالوگ بین دو نفر (ترجیحا 1 خانم و 1 آقا) باشه ، بعد هرکی از روش بخونه و صداشو بفرسته :)

به خوانش برتر رای میدیم!

پاسخ:

چه جالب :)

بد فکری نیست:)

 

فعلا یه مسابقه جدید گذاشتم...بدو شرکت کن :)

سلام:))
دیر رسیدم؟
صداا باز نمیشه ها!!!
پاسخ:
سلام
کمی دیر :)

چرا مشکلی نداره، باز میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">