هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

از خواب که بیدار میشوم دوستت دارم...

صورتم را انگار تو میشویی...

صبحانه ام را که میخورم دوستت دارم...

آرایش که میکنم دوستت دارم....

پشت فرمان دوستت دارم...

آسمان که آفتابیست دوستت دارم...

باران که میبارد دوستت دارم...

کارم را که انجام میدهم دوستت دارم...

با کارفرما با تلفن صحبت میکنم و دوستت دارم....

اعداد را در فرمولها میگذارم و دوستت دارم...

نامه ی اداری مهمی مینویسم و دوستت دارم...

غذایم را میخورم و دوستت دارم...

از تو دلخورم و دوستت دارم....

خرید میکنم و دوستت دارم...

شام میپزم و دوستت دارم...

سالاد درست میکنم و دوستت دارم....

میخوابم و دوستت دارم...

من دوستت دارم و زنده ام....


.
.
گوش بدیم:
یلدا ...

نظرات  (۱۲)

اگر ویل دورانت این پست را میخواند بیشک میگفت شما نمونه ی عالی یک زن سالم هستید که همه ی احساسات زنانه ی خود را با وجود گرفتاری های عالم مدرن، حفظ کرده اید :)
پاسخ:
ممنون از ویل دورانت...
:)
بسیار زیبا و دلنشین بود 
پاسخ:
ممنون
خوش اومدید...
خب حالا سالاد چی درست میکردید؟ :))
پاسخ:
سالاد اسفناج :)
نخوردم فک کنم :/
پاسخ:
خیلی خوشمزه ست.ترکیب اسفناج و گردو و انار و پنیر با سسی متشکل از: سرکه بالزامیک و روغن زیتون و کمی رب انار
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۵۳ علی علیزاده
اگر خواستید دنبال کنید
پاسخ:
دنبال کردم :)
:)
پاسخ:
:)
توی خونه ما زیاد اسفناج استفاده نمیشه
چون من دوست ندارم :/

البته ببخشیدا! :)
پاسخ:
من عاشق اسفناجم:)
چقدر با احساس خدا کنه همیشه دوستش داشته باشی و دوستت داشته باشه:)
پاسخ:
خدا کنه....
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۲۲ سمیه لاریمی
سلام دوست عزیز. دنبال شدید.ممنون میشم وبلاگم و دنبال کنید. با تشکر
پاسخ:
سلام ممنون
خوش اومدین
۲۳ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۲۴ ابوالفضل ;)
پس فقط زنده نیستید, که زندگی می کنید...
پاسخ:
گاهی آره...
گاهی نه....
زندگیتون سرشار از عشق ...
پاسخ:
ممنون و همچنین..
سلام ودرود
پاسخ:
سلام خوش اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">