هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

سلام به دوستان گلم 

ممنون از دوستانی که زحمت کشیدن، وقت گذاشتن و برادریشون رو ثابت کردند...خیلی دوست داشتم که دوستان دیگه هم همکاری میکردند... بخصوص دوستانی که اعلام آمادگی کردند...البته مطمئنم که اگر شرایط فراهم بود و مشکلی نبود، اونها هم همکاری می کردند...

.

صداها عالی بودن...مطمئنا" انتخاب صدا بین اونها خیلی سخت خواهد بود براتون...

1- لطفا دو صدا از بین صداهای دوستان انتخاب کنید (یک نفر از بین خانومها و یک نفر از بین آقایون) و بهشون رای بدید... تا در مرحله بعد دو برنده با هم رقابت کنند...

2- مهلت انتخاب : روز سه شنبه 4 اردیبهشت

3- ترتیب فایلها و اسامی، متفاوته...

.

دوستان عزیزی که در این دوره از بازی وبلاگی

" تنها صداست که می ماند 2"

شرکت کردند:

.

فرشته جان (صدای شماره 5)

مریم جان (صدای شماره 1)

اسی جان (صدای شماره 3)

حوا جان (صدای شماره 6)

خانوم آقا سعید (صدای شماره 8)

خودم یلدا (صدای شماره 9)

دوست ناشناس (صدای شماره 2)

جناب باران (صدای شماره 10)

محمدرضاخان (صدای شماره 11)

ابوالفضل خان (صدای شماره 4)

 آقا سعید (صدای شماره 7)

جناب دچار (صدای شماره 13)

پیمان خان (صدای شماره 16)

مرتضی خان (صدای شماره 14 و 15)

شهرام خان (صدای شماره 12)

میثم خان (صدای شماره 17)

.

.

.دوستان، توجه داشته باشید بعضی صداها بصورت استریو ضبط شده اند، اگر از گوشی برای گوش دادن استفاده میکنید، هر دو گوشی رو در گوش بگذارید...

.

.

این شما و این صداهای دلنشینتون....

.

.

صدای شماره 1

http://bayanbox.ir/info/1566744541907520331/1



--------------

صدای شماره 2

http://bayanbox.ir/info/3158858161617362296/2



--------------

صدای شماره 3

http://bayanbox.ir/info/4222161328082258587/3



--------------

صدای شماره 4

http://bayanbox.ir/info/6836335341235966754/4



--------------

صدای شماره 5

http://bayanbox.ir/info/5514494504552934442/5



--------------

صدای شماره 6

http://bayanbox.ir/info/6570246776950942275/6



--------------

صدای شماره 7

http://bayanbox.ir/info/4724223172639386723/7



--------------

صدای شماره 8

http://bayanbox.ir/info/7952450412448053926/8



--------------

صدای شماره 9

http://bayanbox.ir/info/4337795090815854214/9



--------------

صدای شماره 10

http://bayanbox.ir/info/3910494322917334254/10



--------------

صدای شماره 11

http://bayanbox.ir/info/4087953205180050336/11



--------------

صدای شماره 12

http://bayanbox.ir/info/3965134782596155897/12

--------------

صدای شماره 13

http://bayanbox.ir/info/2463897397063460260/13



--------------

صدای شماره 14

http://bayanbox.ir/info/1685968292804555421/14



--------------

صدای شماره 15

http://bayanbox.ir/info/6438637572460919222/15



--------------

صدای شماره 16

http://bayanbox.ir/info/4079276253879096696/16


 

--------------

صدای شماره 17

http://bayanbox.ir/info/3391883989095045234/17




یلدا ...

نظرات  (۶۵)

سلام 
من یه پیشنهاد دارم اونم اینکه برنده/برندگان  خانم ها و برنده/برندگان  آقایون جدا جدا تعیین بشه .
چون به هر حال تن صدای آقایون با خانم ها فرق میکنه.
بعد اگر خواستند برن فینال :))
حالا این فقط یه پیشنهاده:)
ببخشید بابت پیشنهاد و ممنونم بابت زحمتی که برای این مسابقه کشیدین :)

پاسخ:
سلام عزیزم
موافقم باران جان :*
و آیا رای به خودی قبوله ؟:))
و اینکه بدلیل زیادی فایل ها تا چندم فرصت رای گیری هست ؟:))
خیلی رقابت تنگاتنگ خواهد بود :)


+
واقعا جای جناب آقا میثم و محبوبه جان و بهار نارنج عزیز  خالی :)



++
ممنونم 
پاسخ:
نه دیگه باران :))

تا کی باشه فرصت؟


+ بله هم میثم خان ، هم محبوبه جان، هم بهار جان...


+ ممنون از تو عزیزم
بنظرم هر چی وقتشو بیشتر کنین بهتره :))
چون واقعا سخته انتخاب  از بین این همه صدا :))
بازم هر جور شما مصلحت میدونین :))
من اگر حرف بزنم ببخشید به بزرگواری خودتون 🙈

ممنونم 
پاسخ:
این چه حرفیه
خیلی هم ممنون بابت همکاری
شهرام خان خوب بود :)
پاسخ:
ممنون از حضورتون


شماره فایلها و شماره اسامی یکی نیستند. شما از بین شماره فایلها، باید انتخاب کنید و یک فایل از بین خانوما و یک فایل از بین آقایون.



اسامی ۱۵ نفرن بعد صوتی ها ۱۶ نفر /فایل ؟^__^
یا اسامی کم شده یا فایل ها زیاد :))

+
هر ۱۶ فایل رو گوش دادم بجز فایل ۱۲ که برای من که با گوشی اومدم متاسفانه کار نکرد.
دست همگی درد نکنه .
بخصوص شما یلدا بانو ❤



++
در آخر یه توصیه دارم به دوستان نمیدونم یلدا خانوم ناراحت نمیشین بگم یا نه ؟🙈


پاسخ:
یکی از دوستان هر دو شعر رو زحمت کشیدن و خوندن.
آفرین به دقت و توجهت باران جان :)


فایل 12 برای من باز میشه در گوشی.

ممنون از تو عزیزم...


بگو حتما باران جان
چرا ناراحت بشم؟
ممنون ازتون. فقط اینکه چرا لینک صفحات رو گذاشتید. همه رو آپ می کردید همینجا آنلاین پشت سر هم گوش می دادیم.
پاسخ:
ممنون از شما و همکاریتون...
بلد نیستم!
سلام به یلدا بانو
و سلام به دوستانی که زحمت کشیدن و صداهای دلنشینشون رو به یادگار گذاشتند ...

رای من صدای آقای شماره 4 و خانم شماره 9  :)

به امید اینکه خودم برم فینال :دی
پاسخ:
سلام به مرتضی خان و ممنون از همکاریتون
انشالله :)




آقای 4
خانوم 9

خواهش میکنم 
ممنونم از شما 


+
با اجازه شما :
توصیه به دوستان 
اگر احیانا اسمی رو شناختیم اسم رو نام نبریم که بی طرفانه رای گیری صورت بگیره و فقط به صدای برتر رای داده بشه :)
دوم اینکه بجای نام بردن اسامی شماره فایل رو انتخاب کنیم و به شماره ها رای بدیم .
یعنی بگیم مثلا شماره ۱۷ از آقایون و ۱۸ از خانم ها.
نه اسمی که احیانا میشناسیم و اسم میبریم یهو همه هم متوجه میشن بعد به صدا رای نمیدن بلکه اسمی که میشناسن رای میدن.
ممنونم ازتون یلدا خانم 


+

فکر کنم باید ۱۲ رو امشب  از طریق لپ تاپ گوش کنم :)
ممنونم 

پاسخ:
توصیه باران جان:


اگر احیانا اسمی رو شناختیم اسم رو نام نبریم که بی طرفانه رای گیری صورت بگیره و فقط به صدای برتر رای داده بشه :)
دوم اینکه بجای نام بردن اسامی شماره فایل رو انتخاب کنیم و به شماره ها رای بدیم .
یعنی بگیم مثلا شماره ۱۷ از آقایون و ۱۸ از خانم ها.
نه اسمی که احیانا میشناسیم و اسم میبریم یهو همه هم متوجه میشن بعد به صدا رای نمیدن بلکه اسمی که میشناسن رای میدن.
سلام
ببخشید که دخالت میکنم اما به نظر من منصفانه نیست که یکی اقایون باشه و یکی خانم‌ها چون انصافا اقایون بهتر خوندن.
بعد چرا اخه اقای شماره‌ی۲ شعر رو کامل نخونده؟ خیلی خوب خونده بودن واقعا لذت بردم:)
پاسخ:
سلام فرشته جان


چرا خانوما هم خوب خوندن..



خب پس 15 خوب بود :)
پاسخ:
ممنون
یک نفر هم از بین صداهای خانومها انتخاب کنید لطفا تا رایتون رو ثبت کنم...




شعر اول :

تو به من خندیدی
 و نمی‌دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیدم

 باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید

غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی
و هنوز...

سال‌هاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان

می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم
که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت؟


با اجازه یلدا خانوم شعر اول اینه توجه کنین دوستان قشنگ شعر رو خونده باشند بدون اشتباه لفظی  در خوندن :)


شعر دوم :
با همه ی بی سر و سامانی‌ام
باز به دنبال پریشانی‌ام
طاقتِ فرسوده‌گیم هیچ نیست
در پیِ ویران شدنی آنیم

دلخوش گرمای کسی نیستم
آمده‌ام تا تو بسوزانی‌ام
آمده‌ام با عطش سال ها
تا تو کمی عشق بنوشانی‌ام

آمده‌ام بلکه نگاهم کنی
عاشق آن لحظه‌ی توفانی‌ام
ماهی برگشته ز دریا شدم
تا تو بگیری و بمیرانی‌ام

حرف بزن ابر مرا باز کن
دیر زمانی‌ست که بارانی‌ام
حرف بزن حرف بزن سال هاست
منتظر لحظه‌ی توفانی‌ام

خوب ترین حادثه می دانمت
خوب ترین حادثه می دانی‌ام؟
ها ... به کجا می کشی‌ ای خوب من!؟
ها ... نکشانی به پشیمانی‌ام





همچنین شعر دوم :)

با تشکر از یلدا خانوم و ببخشید بابت پرحرفیم 🙈🙈
امروز سرماخوردگی کلا کاری کرده منم برم رو منبر چون تا حدودی تعطیلم  🙈🙈
ممنونم بابت تریبون آزاد  🌸🙏
پاسخ:
ممنون ازت عزیزم :)


البه شعر اول، شعر نوئه و با توجه به حسش شاید رعایت اینطور تقسیم بندی براش، جالب در نیاد...
خوب خوندن ولی تعداد اقایونی که خوب خوندن بیشتره و خب تو اولیت رای دهی قرار میگیرن،ولی خب به هر حال:)
من به آقای شماره‌ی ۲ و خانم شماره‌ی ۹ رای میدم:)
پاسخ:
ممنون فرشته جان برای رایت عزیزم



آقای 2
خانوم 9

خانم شماره 9
پاسخ:
ممنون از شما...



آقای 15
خانوم 9

((آقای شماره 10 ))
موسیقی که انتخاب کردین خیلی خوب بود

لطف میکنین لینک دانلودی چیزی ازش بهم بدین

ممنون :)
پاسخ:
آقای شماره 10
لطفا لینک دانلود موسیقی متن دکلمه تون رو برای به بهنام خان بدید
2

9
5
پاسخ:
جناب دچار

بین 9 و 5 یکیو انتخاب کنید تا رایتون رو ثبت کنم.
خب جفتش عالی بودن!
پاسخ:
نمیشه

یه صدای خانوم باید انتخاب کنید یه صدای آقا
با احترام به بقیه دوستان که همگی هم انصافن زیبا خوندند و استفاده کردیم من سرکار خانم9 وجناب آقای 13 رو انتخاب میکنم
پاسخ:
یاقوت جان
دوست داشتم خودت هم شرکت کنی..
ممنون از رایت



خانوم 9
آقای 13

با عرض پوزش از صدای ناب جنوبی شماره ی 5
من صدای شماره ی 9 رو انتخاب میکنم .
ولی جفتش خوب خونده بودن.
موید باشید
پاسخ:
ممنون از رایتون و همکاریتون جناب دچار



خانوم 9
آقای 2

صدای شماره 2 برای من فقط آهنگ داره !!
خیلی راجع بهش صحبت شد کنجکاو شدم بشنومش O_o
پاسخ:
مرتضی خان صدای 2 استریو ضبط شده
صدای موسیقی متن و صدای خواننده شعر مجزا هستند. هر دو گوشی رو میذارید تو گوشتون؟
درسته، مشکل از هندزفری من بود
الان شنیدم و بسیار عالی بود ...
با احترامی که برای دوست شماره 2 قائل هستم ولی رای خودمو تغییر نمیدم
پاسخ:
:)
برای خانوم ها که بدون شک 9
ولی برای آقایون خیلی مردد بودم اما به خاطر اینکه با صداشون به یاد یک دوست قدیمیم که اتفاقا شاعر هم بود افتادم، انتخابم شماره‌ی 10 !
پاسخ:
ممنون ابوالفضل خان از همکاریتون و رایتون...



آقای 10
خانوم 9
سلام
قبل از ثبت نظرم دونکنه رو بگم
یک این که دوستان از مورد اشاره لطفا از شوخیهای با ته مایه جدی من ناراحت نشید
چون ضرفا انتقاده با یک مقداری ظنز
و این که من جز دو سه نفر از عزیزان با بقیه آشنایی ای ندارم،پس انتقادهام  خصومتی یا مشکلی با کسی نیست
حداقل کسایی که در طول این سالها نوشته هام خوندن و من شناختن این به خوبی میدونند

دو این که
تا اینجا که رای گیری هارو دیدم
به این نتیجه رسیدم که چرا یک فیلم خوب و متفاوت مثل 316 نزدیک پونصد میلیون فروش میکنه،ولی مزخرفی مثل لاتاری ده میلیارد
یا این که الان متوجه میشم این ماینده های مجلس چیجوری و با چه رای ای میرن مجلس و حاصلش میشه موضع لوبر

ولی خب همه این ها حرف های من صرفا شوخیه و امیدوارم دوستان جنبش داشته باشند


از صدای شماره یک اگه بخوام شروع کنم
یک لبخند ذوقی از ابتدا تا اخر این فایل صوتی روی لبهام نقش بسته بود به طوری
که وقتی فایل تمام شد به ناگاه زدم زیر خنده
خیلی دوستش داشتم،نه از اون بعد که بتونم بهش رای بدم،ولی از این بعد که سادگی یک دختر شهرستانی ساده رو به نمایش درآورده بود که با تموم ذوقش سعی کرده بود تمام حس خود و شعر دربیاره،درعین بی امکاناتی(حالا خواسته یا ناخواسته)
برای همین با این که خیلی خندیدم بهش چون من یاد دیالوگهای مشهور فیمهای کاگردان عزیزمون عباس مالکی مینداخت،ولی دوسش داتم چون ساده بود،تازه بود،خودش  بود
اما نمیتونم بهش رای بدم چون لهجش نتونست کنترل کنه و نمیزاشت روحت باهاش کام بگیره و به مرحله کیفور برسه


اما صدای شماره دو
بی تعارف خیلی خوب بود
حجم صداشون فوق العاده بود،ادا کلمات خیلی خوب،وفقفه و  همه چیی عالی
اونقدر خوب که علاقمند شدم حتی برای نریشن های اجراهای تاترهامون ازشون دعوت کنیم
اما باز هم در این مسابقه نمیتونم بهشون رای بدم
نه به این خاطر که احساس کردم برنامه زلال احکام میخواد شروع بشه و تیتراژ اون باشه شاید
یک این که این صدا برای این متن خوب نبود،صدای ایشون سرد بود و این متن خیلی گرم
تناسبی با هم نداشتنو نمیتونست چیزی باشه که به دل آدم بشینه
انتخاب این اهنگ برای این صدا برای این متن اصلااااا انتخاب خوبی نبود به نظرم
و این که اصلا ان گونه خوندن به فضای مسابقه نمیخوره
مثل این میمونه که تو یک مسابقه پاپ شما برین سنتی بخونین
نمیدونم،من نتونستم با مسابقه و شور وحرارتی که داخلشیم باهم سنخیتی ببینم


صدای شماره سه
اگه بخوام تو یک کلمه نظرم راجبش بگم
باید بهش بگم ترسو بود
چون همه ابزار واسه عالی شدنش داره
ولی چرا بهش ریتم نداد؟
چرا یکم سرعت
فراز
فرود
حتی تو بیان احساسشم تردید داشت
من فکر میکنم ترسو بودن عامل عالی نشدنش شد
در حالی که این فایل واقعا استعداد عالی بودن داشت ولی خانوم شماره نزاشت که یک حال خوب کامل داشته باشیم
برای همین نمیتونم بهش رای بدم


صدای شماره چهار
احسنت آره،آفرین ،همینه
خودشه
به همین سادگی
به همین روونی
به همین سرشاری
بلاخره بعد 4 تا صدا درست و حسابی حالم خوب شد
این همون صدای مدنظر منه
که میتونم بهش رای بدم البته اگه تا اخر صدایی بهتر نشنوم
البته خوندن شعر دوم اصلا کار دزستی نبود
چون این متن مال این اهنگ و این حس نبود،حداقل ما نتونستی حست از شعر اول تغییر بدی
و این یک امتیاز منفی بزرکه ادامش دادی
و یک نکته
اون آخرش چی شد
هاع؟
هاع؟
عزیزجان  چرا کار خوبت،حس عالیت  خراب میکنی
دمت گرم خیلی خوب ود ولی ای کاش شعر دوم نمیخوندی


صدای شماره پنج
به نظرم این عزیزمون خیلی به سریالهای کره ای علاقه داشته
و احتمالا بانوسوسانو و جومونگ که اومده بودن ایران احتمالا رفتن دیدارشون
اما خب  نهبا تموم تلاشی که شده بود که خوب دربیاد
ولی خیلی معمولی دراومده بود و بدون خلاقیت
و گاه حتی تقلیدی
اگه یک مسابقه بود و من داورش بودم
بهشون میگفتم شما برین و چندسال دیگه دوباره شرکت کنید

صدای شماره شش
نه خوب بود
نه بد
کاملا متوسط
ای کاش انرژی بیشتری میزاشت..اما ای کاش
ولی خب خوبیهای خودشم داشت در بعضی از ثانیه ها
در کل ولی اگه در ادامه صدای بهتری نبینم و حتما هم بخوام رای بدم
به این صدا رای میدم

صدای شماره هفت
یک لحظه بزارین من برم ببینم مسابقه رو درست اومدم
درسته...مث این که درست اومدم
آخه فکرکردم شبکه چهار و الان قراره بعد از دکلمه ایشون استاد شجریان بخونند
حقیقتش وسطش رفتم دودور زدم اومدم بلکه تموم شده باشه
ولی تموم نشده بود متاسفانه
البته  در خوب بودنشون شکی نیست
اما یک کار خوب در مکانی نامناسب
حداقل به نظر من
هرچقدر 4 ،البته پارت اولش،گو دادم،شماره هفت فقط میخواستم زودتر تموم بشه
بابا یک ذوفی،انرژی ای چیزی
ولی دمتون گرم،ممنونم برای تلاش و لطفتون


صدای شماره هشت
هوووووف،بریم سراغ شماره نه
از مسئول مسابقات تقاضا دارم که بسته به نوع صداها
تو چینششون دقت بیشتری بکنه
الا بعد دوبار پشت سر هم شنیدن و این صداهای بی انرژی
من فقط یک کنج عزلت میخوام و دیگر هیچ
والا بوخودا


صدای شماره نه
آخیشششش
حالم خوب شدد
بعد از چندکار نه چندان جالب بلاخره یک کار باحس و حال و موجه به گوشم خورد
طوری که درجا دوبار گوشش بدم
همه چی همگون و مساوی
شکیل و شق و رق
مرسی ازتون
اگه کار بهتری پدا نکنم
رای دوم من شماره نه خواهد بود


شماره ده
یک کار محترم،البته نه اوقدر خوب که بشه بهش رای داد،حداقل نسبت به دو رای دیگم
ولی حال خوبی داشت این فایل
و دوست داشتنی بود چون با حس خوب ادا شده بود
دوسش داشتم
و از گوش دادنش خسته نشدم
برای یک بار گوش دادن تجربه خوبی بود
ممنون ازشون

شماره یازده
میدونین،فکر می کنم اگه بیشتر حوضله میزاشتن خیلی کار بهتری میشد
چه در بیان کلماتشون
چه در بیان حسشون
چه در انتخاب اهنگشون حتی که اصلا هم خونی نداشت
یکجورایی انگار میخواستن با این اهنگ حس تزریق کنن به صداشون
اما دریغ
که کمبود حوصله و ذوق باعث شد کارشون جالب از کار درنیاد متاسفانه


شماره دوازده
نه
نه
نه
نه

این عزیزمون احساس می کنم میخواستن ما رو در محیط قرار بدن و رسما بریم تو حال هوای همون باغ
ولی دریغ از این که ما رفتیم تو صحرا
و ایشون به جای این شعر
باید شعر
آهای دختر چوپون آهای دختر چوپون دل دیوونه رو کشوندی به دشت و بیابون از این سو به اون سو
رو دکلمه میکردن
یک جاش خیلی خوب بود
اونجایی که گفتن
که چرا؟
من یک لحظه پرت شدم عقب....براردرجان فدای سرت
رفته که رفته....این نشد یکی دیگه
نو پرابلم نو پرابلم تیک ایت ایزی

البته  یک چیز دوست داشتنی دیگه ای که داشت این فایل اونجایی بود که انگار میرفتن توفکر و و باز از فکر میومدن بیرون
ولی خب دمشون گرم
که دل مارو بردن به صحرا


صدای شماره 13
توجه توجه
آیا از مشکل بی خوابی رنج می برید؟
دوای مشکلتان پیش ماست
بروید از مغازه سرکوچه تان یک دوغ بخرید
و در هنگامی که به صدای قمشه ای طور این فایل گوش میدین،نوش جان بفرمایید
براحتی به خواب شیرینی می روید
صد در صد تضمینی


شماره 14
یخ زدم
آخه چرا اینقدر بی حس و حال و روح و انرژی
درسته ما از یک حسرت داریم حرف میزنیم
ولی قرار نیست همه یکی یک دونه دستمال کاغذی بگیریم دستمون مشغول اشک ریختن بشیم که
اندکی انتقلا علاقه نیازه
خب تا ابد بخوایم اینجوری دکلمه کنیم
اون دختره یا پسره همینجور سیب گاز میزنه و میره
جوری حس بدیم
که دفعه بعد اگه اگه اتفاق افتاد
به جاهای خوب خوب ختم بشه
باور کنین
اینجوری نمیتونین اون حسرت و اندوه نمایش بدین
چون تا بوده عشق با ذوق همراه بوده و طراوت و سرمستی حتی تو اوج تلخی و ناکامی


شمار 15
خوب بودا
ولی خب تا شروع بشه
من یک دور اینستاگرام و تگرامم چک کردم
و تازه شروع شد
انتقال حسش بد نبود
حتی حال خودش رو داشت
حسرت رو خوب به نمایش دراورد
ولی روح نداشت
طراوت نداشت
حداقل به خوبی دوتا فایلی که خیلی دوسشون داشتم نبود
هرچند که از کیفیت کمی هم برخوردار نبود انصافا


و اما 16شماره
هرچی من عاشق این آهنگ بود،این آقا با این صدای بلوغ نیافتش زد خرابش کرد
بابا دوستان  لااقل رو اهنگهای شاهکار صدای بلوغ نیافتتون رو امتحان نکنید خو
البته انصافا از حق نگذریم
کیفیت صدا و ضبطشون یک سرو گردن از بقیه اهنگها بالاتر بود و انگار از امکانات بهتری برخوردار بودند نسبت به بقیه
ولی خب این صدا اصلا رو اهنگ نچسبیده بود
اصلا مناسب این اهنگ نبود
و هرچی اهنگ روح رو از جسم ادم خارج میکرد
صدای ایشون اصلا با روح ادم کاری نداشت وبیشتر شبیه زمزه بود بود تا دکلمه
حیف این اهنگ خداییش
ای کاش با اهنگ مورد علاقه من این کار نمیکردن
اگه براردرانه و صمیمانه بخوام بهشون پیشنهاد بدم
این که یا برن رو صدای کالشون کار کنن و پختش کنن
یا کلا تو مسابقه های صوتی شرکت نکنند
البته امیدوارم از دستم ناراحت نشوند و بدوننند که واقعا بدون قصد و غرض این حرف رو میزنم و البته با مقذار زیادی شوخی

که البته نه از اقای شماره 16 بلکه از همه عزیزان شرکت کننده عذرمیخوام و همگی که نظرشون رو راجبشون گفتم بدونند که واقعا قصدی و غرضی بابلت نظرهام نبود و صرفا نظرم  بلود و حسم با مقدار زیادی شوخی
و نمیتونه کاملا درست یا کاملا غلط باشه

در مجموع
من رایم رو به شماره 4 و به شماره 9 میدم

ممنون از همه دوستان که باعث گرم شدن این مسابقه شدند

پیشاپیش بابت غلطهای املایی عذرخواهی میکنم
پاسخ:
پیمان خان
ممنون از وقتی که گذاشتید و به این مفصلی کامنت دادید...
امیدوارم دوستان به دیده طنز به این کامنت نگاه کنند و ناراحتی ای پیش نیاد...

آقای 4
خانوم 9
من به شماره 6 و 10 رای میدهم

پاسخ:
ممنون از حضورتون و رایتون...



خانوم 6
آقای 10

سلام یلدا خانوم
سلام دوستان عزیزم
اول از همه بسیار تشکر می کنم از زحمتی که یلدا خانوم کشیدند و در این فضا دوستان رو گرد هم آوردند تا از خود اثری بگذارند و باب رفاقتها و دوستیها بازتر و صمیمیتها بیشتر شود.
دوم از همه دوستانی که شرکت کردند و واقعا از شنیدن صداها لذت بردم و یه جاهایی ذوق کردم .. دست مریزاد عزیزان که واقعا انتخاب صدای برتر کار آسانی برایم نیست.
سوم تشکر از پیمان عزیز که با طنازی همیشگیش نقدی منصفانه به صداها داشت و باعث شد با کسالتی که این روزها دارم لبخندی به لبانم جاری شود. اما در مورد خودم باید بگویم بعد یک جراحی روی فک و پیوند استخوان که داشتم تونستم تو دقیقه ۹۰ صدامو از نو ماشین ضبط کنم و افتخار حضور تو این جمع رو بیابم .. بازم سپاس از یلدا بانو که فرصتی مجدد دادند .. پیمان خان در میان اینهمه صدای زیبا محاله دیگه به صدای بیمارم رای بدم و همون بهتر که تنها تو شرکت کننده ها افتخار حضور پیدا کنم.
اما بعد
با همه ارادتی که به دوستان دارم و احترام به صداها
رای من:
از صداهای آقایان شماره ۴
از میان خانومها شماره ۹
الحق صداها زیبا بودند و من جز گرمای محبت چیزی نشنیدم
دم همتون گرم
پاینده باشید عزیزان
پاسخ:
سلام محمدرضا خان
تشکر از شما و همکاریتون...


پیمان خان



آقای 4
خانوم 9

ممنون از انتقاد طنازانه ی آقا پیمان
ولی بهتر بود در انتهای زمان رای دادن اینو میگذاشتید تا روی رای سایر دوستان تاثیر نذاره
خواه ناخواه با نگاه آقا پیمان به دکلمه ها نگاه میشه O_o
پاسخ:
مرتضی خان

نمیدونم من نظرشون رو دیشب تایید کردم...

امیدوارم دوستان همه با حس خودشون رای بدن و تحت تاثیر کامنت آقا پیمان قرار نگیرن...

بازم اگر معتقدید که این کامنت رو روال رای دهی دوستان تاثیر میذاره، فعلا رد تایید کنم و در انتهای مسابقه تایید کنم...
یکی از قشنگی های این مسابقه، حس و حال متفاوت صداهاست..:)

ضمن تشکر از صاحبان صدای 9 .. 10 .. 7 و 8 ..
من تک رای میدم به شماره 2
البته اگه رای کسائی ک شرکت نکردن هم پذیرفته شه....

+ عرض سلام به پیمان جان... ناظر مسابقات :)
پاسخ:
ممنون از رایتون میثم خان 

یه رای هم به خانوما اگه بدید، رایتون رو ثبت میکنم:)




پیمان خان ناظر رسمی مسابقات :)
@
آقا پیمان 
ناظری که خودش خطا میکنه بنظرتون میشه اسمشو گذاشت ناظر ؟:))
نوشته تون بوی توطئه میده آقا :)))
( همه کامنت رو بالحن خانم شیرزاد تو ساختمان پزشکان بخونین ) 


با تمام احترامی که براتون قائلیم منم حرف جناب آقای مرتضی میم رو تائید میکنم.
و از مدیر مسابقات صمیمانه درخواست میکنم با خونسردی کامل کامنت ایشون رو اگر میشه ستاره بارووووون کنید :)))
تا درس عبرتی بشه برای جناب ناظر و دیگرانی که رای ها رو این شکلی مخدوش میکنند :)))
درسته من شرکت نکردم ولی خب نمیشه که سکوت کنیم در مقابل اینجور نوشته ها :))
با تشکر از شما یلدا بانو که ما رو با صبوری زاید الوصفی تحمل میکنید :)

پاسخ:
این سومین کامنته که نظرشون این بوده که کامنت آقا پیمان ممکنه در رای دیگران تاثیر بذاره.
برای همین موقتا کامنت رد تایید میشه تا پایان رای گیری
ممنونم :)
آخه داشتن با اون کامنت علنا تبلیغات انتخاباتی برای رای های خودشون میکردند :))
ببخشید که اینو گفتیم یلدا جان ❤



+

من یه گزارش از  تخلف انتخاباتی دارم که خصوصی اگر اجازه بدین خدمتتون بگم‌:)
ممنونم 
پاسخ:
:))

البته تبلیغاتی نبودا...بیشتر از همه زده بودن تو سر صدای خودشون :)



+
ممنون از توجه و دقتت
من که خودم حواسم نیست
سلام دوست عزیزم. چه کار خوبیه که همیچین گردهمایی ای راه انداختی. یه بازیه وبلاگی ای متفاوت تر از همه ی بازی ها و دور همی های دیگه. اینو از صمیم قلبم گفتم. 
با اجازتون یه سری نظر میدم که فقط نظر شخصیه منه. در مورد آقایان و خانمهای شماره ی 
دو: بهتر بود از میکروفن استفاده میکرد برای ضبط صدا تا شلنگ. یه جوری انگار صداش از تو شلنگ در میاد. 
سه: صداش خوب بود اما حسش برای بیان متن غلط بود.
چهار: خیلی خیلی خوب بود. همه چی تمام.
پنج: صداش خوب بود. حسش خوب بود. آکسان هاش درست بود. انتخاب موسیقی ش جالب بود و صداش با موزیک مچ بود و در واقع به نوعی فالش نبود.
هشت: صداش خوب. انتخاب موزیکش هم خوب بود. درست خواند اما یک خط و بی فراز و نشیب خوانده شد. یعنی متن روی تار های صوتیش هیچ اثری نذاشته بود.
نُه: صدا و حس خوب و درست.
چهارده: صداش خوب بود. شُل خواند. حسرتی که در متن هست در صداش نبود. اما هارمونیه موزیکش عالی بود.
من کمترین رای به شرکت کننده ی 4 و 5 میدم. موفق باشن. همینطور صاحب خونه ی این نمایشگاه. پاینده باشید
پاسخ:
ممنون جناب میرزا از وقتی که گذاشتین و ممنون از رایتون..



خانوم 5
آقای 4

تشکر از تمامی دوستان که با صدای گرمشون ما رو سر شوق آوردند...
و بخشایش یلدای جان را میخوام بابت تنبلی ام...اینجا شیراز است...
رأی من شماره یازده
پاسخ:
ای بهار تنبللللل
:(((

مرسی از رایت
یه نفر هم از بین خانوما انتخاب کن تا رایت رو ثبت کنم بهار جان
باید خدمتتون عرض کنم که در شعر "با همه بی سر و سامانی ام" یکی از ابیات که به نظر من شاه بیت شعر هست غلط نوشته شده و مصراع دومش به اشتباه تکرار یکی از مصراع های ابیات قبلش اومده، و درواقع صحیحش اینه:

حرف بزن حرف بزن سالهاست
تشنه ی یک صحبت طولانی ام!

حیف شد که این مصراع طلایی رو کسی از دوستان نخوند...
پاسخ:
کاش زودتر گفته بودی اسی جان
خودم هم دیشب متوجه شدم
پاسخ:
پیش اومده دیگه...
سلام 
میشه نه برای مسابقه بلکه برای قشنگی اینکار بعد از پایان رای گیری نهایی دوستانی که به هر علت دوست داشتن تو برنامه صوتی 
شرکت کنند ولی نتوستن شرکت کنند فایل های صوتی شون فقط به این جهت که صدای زیباشون تو این داستان شنیده بشه 
صدای زیباشون رو بفرستن ؟:))
مثلا یکی مثل بهار شیراز عزیزمون که صداش واقعا زیباست و آدم دوست داره سالی یکبار صداشون بشنوه .
فقط بعد از پایان مسابقه یه چیزی مثل زنگ تفریح برای اینجور دوستان در نظر گرفته بشه :)
البته اگر برای شما زحمتی نیست...
اینجور حال و هوامون  چند برابر خوب میشه :)
این فقط یه پیشنهاد دوستانه ای هست که دوست داشتم مطرح کنم :)
ممنونم 
پاسخ:
سلام باران جان

خیلی هم عااالی


اتفاقا بهار جان قولش رو داده و میثم خان هم فایل صوتیشون رو فرستادن...


من اومدم برای شناسایی :دی

خب حالا حدس های من:
صدای شماره 1 فرشته
صدای شماره 2 دوست ناشناس
صدای شماره 3 کی میتونه باشه؟ :))
صدای شماره 4 ابوالفضل
صدای شماره 5 مریم
صدای شماره 6 حریر
صدای شماره 7 سعید
صدای شماره 8 خانم آقا سعید
صدای شماره 9 یلدا
صدای شماره 10 باران
صدای شماره 11 مرتضی
صدای شماره 12 محمدرضا
صدای شماره 13 دچار
صدای شماره 14 و 15 شهرام
صدای شماره 16 پیمان

میتونی کامنتم رو فعلا سانسور کنی که اسامی لو نره ;)
پاسخ:
حدسیات اسی جان :)
نمیگم درسته یا غلط:)
پس 2 و 9 ..:)
پاسخ:
ممنون میثم خان




خانوم 9
آقای 2

میخواست باغچتون سیب داشته باشته
پاسخ:
:)))

اگه داشت که این شعر نوشته نمیشد این مسابقه برگزار نمیشد این کامنت گذاشته نمیشد و این خنده گنده رو صورت بنده نمی نشست...
شماره ی ده و یازده 
پاسخ:
یه نفر همدم جان:)
خانم ها هم پنج و نه 
من به جای دو نفر رای دادم 
قبول کنید دیگه:))

پاسخ:
خوش اومدین


قرار شده هر کسی یه رای به خانوما بده و یه رای به آقایون


منتظر تصمیم نهاییت هستم ...



دوستان شماره 9 و 10 :)
پاسخ:
خوش اومدی هلما جان



خانوم 9
آقای 10

به خانم ۹ و آقای ۲ رای میدم

اگه حق انتخاب بیشتری داشتم یا خانم ۹ و آقای ۲ اگه نبودن، خانم ۸ و آقای ۴ هم خوب بودن و به اونا رای می‌دادم
پاسخ:
ممنونم شباهنگ جان از رایت



خانوم 9
آقای 2

سلام هلمایی خوش هاتی 🌸

سلام بر یلدا بانو :)

من رای مو گذاشتم برای فردا که سه شنبه است :)
البته اگر سه شنبه هم جز  روزهای رای گیریه :)
اگر نه که تا آخر وقت امشب رای مو میذارم داخل صندوق :)
ممنونم



+
مرسی ؛)


با تشکر از مدیریت مسابقات :)

پاسخ:
سلام باران جان
خوش هاتی یعنی چی؟


باشه تا فردا فرصت داری عزیزم
تحلیل هم دوست داشتی انجام بده رو صداها

تا اینجا دو تا کامنت نظر در مورد صداها داریم (جناب میرزا و پیمان خان)
و یه مورد حدس صدا ( اسی جان)
که گذاشم در انتها تایید کنم



ممنون که حواست هست...
اصلاح کردم عزیزم

آقا یا خانم روزها به ۲ و ۹ رای داده شما نوشتین ۹ و ۱۰ :)
پاسخ:
بله بله


شرمنده!!!

باران جان هم گفت اصلاح کردم...:)


چه خوب که دوستان حواسشون هست....
خوش هاتی : خوش اومدی /خوش اومدین :)

ممنونم :*
تحلیل که شرمنده بخاطر این آنفولانزای  شدیدی که گرفتم بتونم بهترین صداها رو گوش بدم و رای بدم خیلیه :)
بماند که پیر هم شدیم و بازنشسته این کار :)
پیر شدم  برای این داستان و قدرت تمرکز زیادی رو انصافا میطلبه که از دایره ی من خارجه  :)
اما در مورد حدس صدا بیشتر صداها رو تا حدودی میدونم کیه ؟!:)
بخصوص ۹ :)


خواهش میکنم :)
ممنونم از شما :)


درضمن دشمنتون شرمنده هیچوقت اینو نگین به خودتون ؛)

پاسخ:
:) باشه عزیزم هر جور راحتی


پس تو هم حدست رو در مورد صداها بفرست باران :)

اینقدر مطمئنی راجع به 9؟؟


ممنون ازت:*
حوصلتو ندارم اصلا ....الکی صدام نکن
پاسخ:
!!!!
اصلاحیه:
صدای شماره 11 محمدرضا
صدای شماره 12 مرتضی
پاسخ:
دومیش:)

رای من:
بهترین صدا و بهترین تنظیم از میان خانم ها = شماره 9
بهترین صدا و بهترین خوانش از میان آقایان = شماره 10
پاسخ:
ممنون از همکاری و رایت اسی جان



آقای 10
خانوم 9

اصلاحیه 2 :
صدای شماره 1 مریم
صدای شماره 5 فرشته
پاسخ:
تا سه نشه، بازی نشه :)
باران خانوم به روی چیشام...
رأی من به خانم ها شماره 9

مدیونید اگر فکر کنید که کسی به من گرا میده ...ها ها ها تو روح اش
پاسخ:
ممنون بهار جان

:)))

خانوم9
آقای11
رای من 
خانمها ۹
آقایون ۱۰
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
خوش اومدین


خانوم 9
آقای 10

سلام 
وقت شما و سایر دوستان  بخیر و سلامت ایشالا 

 اما رای من در روز "سه شنبه "۴ اردیبهشت ۹۷ (روز سه شنبه بهترین روز هفته ی من ) 
با نام و یاد خدا و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری و خوشبختی برای تمام دوستان خوبم 
چه دوستان شرکت کننده چه رای دهنده ها و چه دوستان خاموش این وبلاگ و بخصوص مدیر مسابقه صوتی (یلدا خانوم گل🌸) 

و با کمال احترام به تمام شرکت کننده های عزیز و محترم و خوبمون رای خودم رو به داخل صندوق اخذ رای به شماره ی و اسم صندوق " تنها صداست که می ماند ۲ "میندازم باشد که مورد قبول افتد :)) 

با احترام به تمام شرکت کننده ها رای من : 
از خانم ها به عدد شماره ی  ۹ 
از آقایون به عدد شماره ی ۱۰ 
می باشد .

هر چند اگر حق رای بیشتری داشتم ،  قطعا باز هم بودند صداهای دلنشین و خوبی که میشد انتخاب کرد . اما این دو صدا واقعا عالی بودند. و نمیشد که انتخاب نشن !
و اما بعد در کامنت بعدی میایم رو منبر :)
ممنونم 
پاسخ:
سلام و خیلی ممنون باران جان
از مشارکتت و دعوت دوستانت به مسابقه و ممنون از رایت...


خانوم9
آقای 10
اما بعد : (بقولی پا منبری بعدی)🙈
یک : از همه دوستانی که به نوعی به دعوت من تو این مسابقه شرکت کردند ممنونم بخصوص مریم جان و فرشته عزیز (مریم جان گویا وبلاگ شما رو هم نمیشناختند یا مسابقه تون رو  ندیده بودند ، ولی دعوت منو رد نکردند، و  طبق قولی که به مریم جان از وبلاگ خورشید شب دادم  هدیه شون همچنان محفوظه ) 

دو ممنونم از یاقوت بانو دوست عزیزم که رای دادند و شباهنگ عزیزم و هلمای نازنین که ویژه جا داره ازشون تشکر کنم .
بقیه دوستان هم که خودی هستند و آشنای وبلاگ دوست داشتنی شما  ولی جا داره تشکر کنم که این جمع گرم و صمیمی تو بیان دوباره درست کردند ، ممنونم از اینکه شرکت کردند. 

و ممنونم از خود نازنین تون یلدا بانو 🌸
سه : اما در مورد حدس کدوم صدا مال کی بود ایشالا تا ساعات دیگه اگر خدا توفیق بده میام میگم :)
( چون تا پایان روز سه شنبه فرصت هست ایشالا قبلش میام میگم ) 
چهار : 
اگر ایشالا حالم خوب بود و خدا توفیق بده  به احتمال ۵۰% اگر تونستم به امید خدا روانشناختی صوتی یک یا دو نفر از دوستان رو خواهم گفت (البته قول نمیدم ولی امیدوارم بتونم تمرکز کنم و بیام بگم) 

پنج :
بابت پرگوییم( پا منبری طولانیم:دی)  از دوستان و بخصوص شما یلدا جان عذر میخوام 
امیدوارم منو عفو کنین و ببخشایین .
به امید روزهای پر از موفقیت و شادی و سلامتی برای همه دوستانم 
روز همگی شما دوستانم بخیر و خوشی .

پاسخ:
منم از دوستانی که اومدن و همکاری کردن چه تو ارسال صدا، چه تو رای دادن ، تشکر میکنم و امیدوارم این مسابقه، باب دوستی رو بینمون باز کنه...

خوشحال میشم اگه روانشناسی صوتی انجام بدی...

امیدوارم کسالتت هم رفع شده باشه و حالت بهتر باشه عزیزم
باسلام 
رای من صداهای عالی ۹ و ۱۶
پاسخ:
سلام جناب باران
ممنون از رایتون و همکاریتون...
 
آقای 16
خانوم9
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اول اینکه از زحمتی که افتادید به سهم خودم ممنونم
دوم اینکه همه دوستان رای دادن جز شما ! بهتر بود خودشما هم بدون توجه به صاحبان صدا و رفیق بازی و پارتی بازی رایتونو بدید 
*** ***** **** ****** ***** ******** ***** *** ** ******* 
پاسخ:
من ممنونم از شما که همکاری کردید و بعد از مدتها دیدیمتون...
دیگه وبلاگ ندارید؟

من با توجه به اینکه صاحبان صداهارو میشناسم و ممکنه رو قضاوتم تاثیر بذاره، رای نمیدم :))


قسمت سوم کامنتتون رو با توجه به اینکه هنوز حدس صداها در جریانه، با اجازه تون حذف کردم...
سلام 
اول از همه یه تبریک جانانه به دوست عزیز و بزرگوارم خانوم شماره ی ۹ یلدا جانِ دوست داشتنی که صداش هم عین خودش زیبا و دلنشین و دوست داشتنی است دارم.
اونقدر که صداتون زیبا بود که ماشاء الله هزار ماشاء الله با بالاترین رتبه تونستین از دیگر رقبای خانم پیشی بگیرین و آراء قابل چشم گیری رو بدست بیارین !!
مرحبا آفرین .
کلی خدا شاهده بدون هیچ گونه اغراقی  کیف کردم برای این امتیاز بالاتون و صدای دلنشین تون  🤗 که تو نوشتن قابل توصیف نیست .
خیلی خوشحالم خیلی تبریک میگم .
سپس یه تبریک صمیمانه هم به دوست بزرگوارمون آقای شماره ۱۰ (جناب باران ) داریم که ایشون هم تونستن بالاترین امتیاز رو کسب کنند .
و همچنین به دوستانی که  اگر اشتباه نگم مشترکاً سوم شدند آقای شماره ۴ (جناب آقا ابوالفضل ) و آقای شماره ۲ (که هنوز اسمشون رو نتوستم تشخیص بدم ولی احتمالا شاید تونستم  تا ساعات دیگه صداشون رو تشخیص بدم :) 
صمیمانه به همتون تبریک میگم .
واقعا دست مریزاد به همتون👏👏👏
و بخصوص به  شما یلدا خانوم عزیز و دوست داشتنی 🌸🌹
ایشالا همتون در همه مراحل زندگی تون موفق و موید باشین .


پاسخ:
سلام باران جان

ممنونم از لطف و محبت همیشگیت به من
ممنون که رای هارو شمردی
از صبح میخوام یه فرصت پیدا کنم بیام رای ها رو بشمرم، نمیشه...


پس آقای 10 اول شدن تو آقایون


ممنون از تو و همکاریت و محبتت عزیزم:*
همیشه شاد باشی و موفق
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اما میرسیم به تشخیص صدا 
با شک و تردید زیاد :
عدد شماره یک : مریم از وبلاگ خورشید شب :))
درسته به این عدد رای ندادم و واقعا تا الانم شک دارم خودشون باشند هر چند انگاری مسابقه دو داشتین و عجله ای که این رو خوندی و رفتی به پی کار و بار و زندگیت :)
آغا یک کم آرومتر میخوندی خب ؟:)) بابا ما که نمیتونیم پا به  پای  شما جوانا تند بدویم :)) یعنی توانش  رو نداریم :)))
نفس کم آوردم :)) بدان و آگاه باش کلی با این خوندنت انگاری  دویدم تا رسیدم رسیدم کاشکی نمی رسیدم :))))
شما نیاز به روانشناختی صوتی ندارین چون اگر مریم باشی که  ایشالا هستی از این صدا معلومه یه ورزشکار خونده که من به قول کوردها دَ بَنِت نَتَنِم (یعنی واقعا کم میارم /آوردم جلوت :دی  ) روانشناختی شخصیت ازنوع طنز نمیخوای دیگه چون هم کلا ازتون شناخت حاصل شده اگر حرفی بزنم میشه تقلب :))
فقط در همین حد بدون با این متنی که خوندی  واقعا انگاری کلی دویدم :)) بیشتر زنگ ورزش بود تا زنگ  ادبیات فارسی :))
ماشاء الله خدا قوت البته اگر این گزینه مریم باشه جایزه ای که بهت قول دادم همچنان محفوظه ایشالا میدم دست بهار نارنج عزیز که بهتون برسونه :)
اگرم این صدا متعلق به مریم نباشه فرقی نداره به حال جایزه مریم جان جایزه اش محفوظه .

اما صدای شماره ۳ یک شکی به من میگه اسی جان ولی خدا شاهده دیگه نمیدونم چی درسته چی اشتباه ؟ هر چی فکر کردم این صدای اسی یا دختر دایی مجازی من یا گزینه ی دیگری ؟
من فرض رو بر اسی جانم میگیرم  هر چند صداش رو بارها شنیدم ولی باز موقع تشخیص کم آوردم :))
امیدوارم خودشون باشند. ایشون هم که پارسال روانشناختی شخصیت از نوع طنز شد . 
البته اگر گزینه ۳ اسی باشد :))
گزینه ی ۵ : فرشته جان میباشد که با اجازه اش در موردش مثل مریم میرم رو منبر :))
به دیده طنز بخون فرشته جانم ولاغیر :)
صدات قشنگ بود ولی ای کاش همون جنوبی خودت رو میخوندی که آی حال میداد تو اون لب ساحل دریای چین :)) آره چین درست دیدی :))
انگاری تو دریای چین بودی؟ :دی  (البته اگر چین دریا داره :دی ) یا ژاپن ؟:)) ولی بندر ایران و دریای جنوب نبود :))))
کنارتم ماشاء الله چه بوی کباب ماهی می اومد  :)) هوم :) به به :))
چه خوشمزه خوش بو و بدون استخوانه :) و الانم آخرای خوندنت که یه چند تا خدمه از چین یا همون ژاپن دارن  با اون کفشای تق تقی چوبی شون و با اون لباس های خوشگل و کیمونو پوش دارن بسمتت میان و  برات چایی میارن و تو اون کاسه های مخصوص چایی ،  برات  دارن چایی میریزن :))) واقعا چه چای خوشبو و خوش طعمی است این چای سبز چینی /ژاپنی:) 
فرشته جان  به دل گرفتی حرفامو خدایی مدیونی اگر نگی ؛) مرسی 

صدای شماره ۶ حوا جان از ایشون که نمیشه روانشناختی شخصیت (طنز ) از صدا کرد :) چون تا حدودی شناخت حاصل شده :)
البته به احتمال  ۹۰%حوا جانه حالا یه کوچولو شک نباید وارد بشه که  :)

**** ***** * ** ******* **** ***** ***** **

صدای شماره ۹ هم که نیاز به معرفی نداره :)) یلدا خانوم عزیز هستند که بازم بهتون صمیمانه تبریک میگم 🌸

فعلا اینا رو داشته باشین من برم داروهام بخورم برمیگردم :) که صدای آقایون رو تشخیص بدیم ایشالا :)

+
خدا قوت به شما یلدا جان این همه پا منبری های  اینمدت منو  با صبوری و خوش رویی  وصف ناپذیرتون تحمل کردین 🌸🌹
ممنونم 🙏
پاسخ:
:)))
عالی بود
دستت درد نکنه


سلام 
صبح تون بخیر 
بدون تجزیه و تحلیل و دست و پا شکسته مراحل شناسایی/حدس  صداهای آقایون  رو میگم باشد که حداقل اینایی که میگم درست باشه :)

جناب ناشناس احتمالا ۲ بودند شایدم نبودند خدا داند و شما یلدا خانوم و خودشون که این صدای چه کسی  بود ؟:))
صداشون خوب بود 
  ایشون اگر اون چند بیت آخر شعر رو کامل میخوندن و اونقدر فاصله بین موسیقی و متن رو زیاد نمیذاشتن احتمال داشت بهشون رای میدادم.
جناب باران ۱۰ 
که بهشون هم بازم تبریک میگم .
جناب آقای ابوالفضل ۴ 
اگر دو تا شعر رو با هم نمیخوندن و اینکه آلود رو آلوده ذکر نمیکردن احتمال اینکه بهشون رای میدادم زیاد بود.
چون موسیقی که انتخاب شده بود واقعا آهنگ و موسیقی خوبی بود.
ولی خب من به بی نقص ترین شعر از لحاظ خوندن درست شعر رای رو دادم.

جناب آقا سعید شماره ی ۷ .


جناب آقای دچار شماره ۱۳ 

از اینجا به بعد با شک و تردید حدس میزنم :))
آقا پیمان بین ۱۶ و ۱۲ کلا موندم کدومشون بودند ؟! چون واقعا بین این دو شک دارم.
ولی حس میکنم ۱۶ بودن نمیدونم شایدم نبودند ؛ شاید  اگر الان اول صبح  پیش بینی صداها نمیکردم شاید میتونستم درس حدس بزنم...
جناب آقای محمد رضا خان بزرگوار احتمال میدم ۱۵ بودند.
۱۱ و ۱۴ هم واقعا نمیدونم :) 
ولی احتمال میدم ۱۴ جناب  آقای مرتضی خان هستند .
۱۱ هم که شاید جناب شهرام خان باشند یا دوستی که دوباره خونده شایدم عدد ۱۶ باشن :|:)
کلا هنگ کردم من دیگه :)



اما نهایتا در مورد روانشناسی صوتی دوستان این  رو برای بار آخر  جلوی همه دوستان بزرگوار 
قول خواهم داد اگر جناب مرتضی خان قابل شناسایی شدند  در موردشون روانشناختی صوتی طنز گونه 
رو بلاخره بعد از اعلام نتایج البته ( سالهاست که قول دادم بهشون ولی نشده ایشالا امسال بشه و بقولم وفادار بشم ) با تمرکز زیاد اجرایی کنم.
حداقل دیگه بعد از چند سال شرمنده شون نباشم.

روز همگی بخیر 

ممنونم .


پاسخ:
باران جان عالی
دستت درد نکنه برای وقتی که گذاشتی:**
اینم فکر کنم جا موند که بگم:|:)
شماره ۸  هم احتمالا تو خانوم ها خانم آقا سعید بودند که فکر کنم جا موند :))
ممنونم 



پاسخ:
ممنون از تو عزیزم

@
بهار شیراز خانوم 
ممنونم 
چشمتون سلامت 🍀

پاسخ:
بهار جان :)
سلااام ، خوبین؟ به به چه مسابقه جذابی !!
احتمالا زمان رای گذشته باشه ، ولی نظرم رو میگم.
تبریک ویژه به صاحبان صدای 2-4-8-10-15 بخاطر اجرای خوبشون.
صاحب صدای 2 خیلی زحمت کشیدن و فوق العاده اس 
صاحب صدای 4 خیلی ساده و دلنشین بود و صمیمیت خاصی داشت
صاحب صدای 8 هم خیلی دلنشین و زیبا 
صاحب صدای 10 خیلی رسا و محکم 
صاحب شماره 15 هم خیلی ساده و صمیمی..
نظر من بر این مبناس موسیقی و لحن منطبق بر هم بودن

اما رای من
اقای شماره 4 و خانم شماره 8
پاسخ:
سلام عزیزم
چرا دیر رای دادی پس؟:(

من رایت رو ثبت میکنم ولی
هرچی باشه مدیر اینجام :)))


آقای 4
خانوم 8

چقدر خوب میشه بعد مسابقه دوستان درصورت امکان لینک موزیکای کارشون رو هم بذارن
فقط شماره 16 رو میشه حدس زد کیه، پینکی !
پاسخ:
پیشنهادت عالی بود، حتما مطرح میکنم
:))
تازه دیشب دیدم خب ... :)
مرررسی مدیر عزیز :))) مثل همیشه مهربون و پر از ذوق و انرژی! :*
پاسخ:
یه معمارک که بیشتر نداریم :))
قربان شما، ارادتمندیم :))
پاسخ:
متقابله خانوم :*
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۲ مریــــ ـــــم
وااای
من الان کامنت باران دیدم
عااالی بو.دددد
:)))))
پاسخ:
آره :)
سلام

چقدر بازی جالبی 

 با توجه به آشنایی با صاحب صدای شماره دو ، احتمالا ایشان نویسنده وبلاگ روی ماه خداوند را ببوی هستند . صداشون هم عالی

باز هم از این مسابقه ها بذارید یلدا خانم خوش ذوق مهربان
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز
سلام
گرچه این نظر تاثیر نداره ولی دلم خواستم نظرم کنار نظرها باشه. :)
شماره ۲ رو خیلی دوست داشتم.
پاسخ:
سلام
لطف کردید وقت گذاشتین و صداهارو گوش دادید.
موافقم صدای 2 عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">