هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

 

Dualar eder insan

دعاها کردم... 


Mutlu bir ömür için

برای یک زندگی شاد... 


Sen varsan her yer huzur

وقتی تو هستی، همه جا آرامشه... 


Huzurla yanar içim

تمام درونم، آتش آرامشیست که از تو میگیرم... 


Çok Şükür bin şükür

خیلی ممنونم، هزاران بار ممنونم، 


seni bana verene

از کسی که تورو به من هدیه داد... 


yazmasın tek günümü sensiz kadere

آرزو میکنم از این به بعد، در تقدیرم، حتی یک روزم رو هم بدون تو ننویسه پروردگارم... 


ellerimiz bir , gönüllerimiz bir.

دستامون یکی شدند، قلبهامون یکی شدند... 


ne dağlar ne denizler engeldir sevene

دیگه نه کوهها، نه دریاها، هیچ چیزی، نمیتونه جلوی دوست داشتن مارو بگیره...

bu sarkı kalbimin tek sahibine

این شعر، تقدیم به تنها مالک قلبم... 


ömürlük yarima

یار همیشگی و تا آخر عمرم... 


gönül eşime

شریک قلبم و همسرم... 


bahar sensin bana gülüşün cennet

برای من بهار تویی...لبخندت، بهشت منه... 


melekler nur saçmış aşkın yüzüne

انگار که فرشته ها، نور پاشیدند به چهره ی عشق....

یلدا ...

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۲۴ یک مسلمان ...

ممنون بابت آهنگ.

پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">