هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

-

عزیزم دختر باید ظریف باشه...دخترونه لباس بپوشه...

اینکه دختر مثل پسرا بایسته (پاها به اندازه عرض شونه باز و کمی قوز کرده!) قشنگ نیست...صاف بایست ، ظریف و خانومانه...

اینکه همه ش شلوار و تیشرت تیره بپوشی قشنگ نیست، پارچه گلدار برای دختر خیلی قشنگه...دامن براش قشنگه...دامن گلدار و دورچین و بلند...تاپهای رنگی و خوشگل...

لاک تیره قشنگ نیست....صورتی قشنگه...قرمز روشن...

دستبند سیاه و چرمی قشنگ نیست...دستبند رنگارنگ با مهره های رنگی...

موهاتو هی محکم نبند...بذار ساده و رها باشن...

همه ش با تبلت نشین یه گوشه، پاشو آهنگ بذار برقص...

شال مشکی سر نکن...این همه شال رنگی داریم...

.

+

مامان سلیقه من با تو فرق میکنه...

تو کارایی که دوس داری رو بکن و اجازه بده منم اونجوری که خودم دوس دارم باشم...

یلدا ...

نظرات  (۱۹)

اگه  لقمه های سنتی بهش میدادی اینجوری نمیشد :)
پاسخ:
:)

جوری نشده!
سلیقه هامون با هم فرق داره
وگرنه که عشقه ماهه خانوم و دوست داشتنیه

و حتی به جرات میتونم بگم از من خیلی عاقلتره!
باران شاهده:)


باران شاهده رو خوب اومدی :)
پاسخ:
:))
آخه باران دیده ساحلو :)
درست میگن مادرتون:))دختر لطیف و ظریف
پاسخ:
پس شما با من هم سلیقه اید :)
خیلی هم سلیقه ایم....بهش میگن تفاهم 100درصدی:))
پاسخ:
:)

چرا ناشناس کامنت گذاشتید؟
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۶ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید
پاسخ:
!
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۸ آقای برادر
همین طوری ://به خاطر تفاوت سلیقه با شما ..نخواستم ناراحت بشین و اینا:)
پاسخ:
تفاهم سلیقه بود که!

خوش اومدید :)
۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۱ آقای برادر
بله:)

ممنون:))
پاسخ:
:)
هر دو مورد خوبه به نظرم، برای تنوع یه بار این یه بار اون :) 
ولی منم دامن دوست ندارم:) 
خدا مادر و دختر رو حفظ کنه:*
پاسخ:
موافقم :)

منم اکثرا شلوار رو ترجیح میدم ولی دامن هم خیلی دوس دارم

ممنون فرشته جان:*
الهی ساحلم ^__^
ای جان به مادر و دختر نازنین مون💚 💚



سلام 
من خودم بچه بودم همسن و سال ساحل جان تا میخواستیم دامن بپوشیم خواهرم نذاشت که نذاشت :|
بزرگتر که شدیم اینبار از بس داداشام اذیتم میکردند که بهم نمیاد و سر به سرم میذاشتن بازم بسمت دامن نرفتم .
با وجودی که دوست داشتم بپوشم.
اما الان گاهی وقتا برای دل خودم به دور از چشم خواهرم و برادرها و بابام  دامن های رنگی رنگی میپوشم:))
و اکثر لباس های مهمونیم ترکیبی از دامن و شلواره :))
هردوشون خوبه برای تنوع ولی اگر یکمدت از یکیشون زیاد استفاده نکنی دیگه بسختی میشه بسمتش رفت.

پاسخ:
سلام باران جان

قربونت :*

آره باید هر دوتا رو پوشید
به به چه مادر رنگی و گل گلی ای :)
یکم بزرگتر بشن این گرایش تعدیل میشه :)
پاسخ:
:)
خوبی معمارک جان؟ نبودی مدتی..

امیدوارم ...

ما شاهد چی بودیم اینو بگین ؟:)))

اصلا ما شاهد :))) حالا باید کوجا رو امضاء کنیم ؟:)))



پاسخ:
ساحلو دیدی :)
اوکی :))

@جناب دچار
 ما شاهدیم :))))
حالا شما بگین ما کوجا باید امضاء کنیم ؟:)))

یلدا خانوم که چیزی نگفتن :))
پاسخ:
@جناب دچار

:))
متشکر، شما خوبین؟
یکم مشغولم اما هستم میخونمتون :) 
انشاالله که همین طوره
پاسخ:
ممنونم عزیزم
:)))) شما بدون امضا تاییده حرفتون :|
پاسخ:
@باران :)
@
جناب دچار 

ممنونم از لطف همیشگی تون :)

پاسخ:
@جناب دچار
@یلدا
خودت از طرف من جوابشو بده :)
پاسخ:
با من نبود که باران :)

پاسخگو باشید لطفا:))

تشکر ارادت
از این حرفا :)
پاسخ:
@باران
سلام
بچه ها تو این سن خیلی دوست دارن مستقل فکر کنن و تصمیم بگیرن و نصیحت پدرانه و مادرانه رو منافی آزادی و سلایق شخصی خودشون می دونن
ما بزرگترا بهش می گیم سن تمرد
من شک ندارم این بچه های یکدست و معصوم و بی آلایش اصل خودشونو راحتتر پیدا می کنن
شما همچنان الگوی عملی باشید
مطمئنم خیلی زود برای سلیقه بی نظیرتون غش و ضعف می کنه ساحل جون
😊
پاسخ:
سلام
دقیقا، میخوان خودشون رو ثابت کنند
ممنون از لطفتون...
@
جناب دچار

سپاس و از اون حرفا :))



+
سلام 
فکر کنم این پست رو کلا باران به فنا داد :))
عذر تقصیر 🙈:))

پاسخ:
@جناب دچار



اختیار داری عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">