هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

من چادری نیستم...

روز عید غدیر میخواستیم بریم حرم. برخلاف دفعه های قبل که چادرم رو تو کیسه میبردم و دم حرم سر میکردم، اینبار تصمیم گرفتم از هتل که میخواهیم راه بیفتیم با چادر برم. اگرچه که جمع و جور کردن چادر برای کسی که چادری نیست سخته...ساحل اما مثل همیشه چادرش رو تو کیسه با خودش برداشت...

.

بخاطر شلوغی از یک میدون مونده به حرم، به ماشینها اجازه نمیدادن که تردد کنند. بنابراین از تاکسی پیاده شدیم و پیاده به سمت حرم حرکت کردیم. خیلی شلوغ و گرم بود.

.

داشتیم پیاده میرفتیم که یک خانوم چادری به ساحل تذکر داد که شالش رو درست کنه و گفت ببین چقدر حجاب مادرت قشنگه :)) این موضوع بهانه ای داد دست من که تا حرم سر به سر ساحل میذاشتم و میگفتم مادر به این برازندگی چه دختری داره و .....و کلی ساحل رو حرص دادم تا رسیدیم به ورودی خواهران!

.

دم در،خانومه یه دستمال داد دستم که رژ لبت رو پاک کن! گفتم من رژ لب ندارم گفت داری. با دسمال پاک کردم نشونش دادم معذرت خواست....

.

تا ورودی رو رد کردیم و وارد صحن شدیم ساحل که کلی از دست من حرص خورده بود دوید پیش آقای همسر و با شعف فراوان گفت به مامان برازنده م تذکر دادن به خاطر ماتیکش :)))

.

هیجان زیاد چوقولی (دیکته ش درسته؟!) باعث شده بود که چادرش کج و کوله بشه که یه خانومی اومد بهش گفت عزیزم چادرت رو درست کن :)))) منم که منتظر فرصت. دوباره شروع کردم گفتم از مامان برازنده ت یاد بگیر :))) و کلی خندیدم.

.

ساحل داشت حرص میخورد :)) اومدم کمکش کنم که چادرش رو مرتب کنه رو سرش که دستم که آستین مانتوم رفته بود بالا  دیده شد و یه خانوم دیگه اومد گفت عزیزم دستت رو بپوشون :))

و دیگه اینجا منو ساحل اونقد خندیدیم که از چشمامون آب میومد....

یلدا ...

نظرات  (۵)

عالی بود
پاسخ:
ممنون
مرسی :**
وقتم یه کوچولو آزاد بشه برمیگردم و میام رو منبر:))


پاسخ:
باشه باران جان
ممنون:*
:)))
2-2 مساوی شدین.. اما عنوانو به نفع خودتون نوشتینا!:)

عجب اوضاعیه! حالا چادر سر کردن یه چیزی.. اما دیگه رژ و نوع حجاب و ... به بقیه چه آخه؟!!

چغلی! :)
پاسخ:
:))
برای ساحل هم پست رو خوندم هم کامنت شمارو
کلی خندیدیم

اصولا همه به همه چیز کار دارن:)

مرسی بابت چغلی!
:))
پس راسته ک میگن  تاریخو افراد پیروز نمینویسن، کسائی مینویسن که تریبون دارن!!:)

مرسی بابت چغلی م ؟! :/
:)
پاسخ:
:)

راهنمایی در زمینه چغلی!
سلام 
خوبین ؟
ساحل جان خوبن ایشالا ؟
یعنی شاید باور نکنین ولی این پست شده بمب انرژی من :)
بیشتر وقتا میام میخونمش و کلی شارژ میشم و میخندم و کلی دعاتون میکنم من باب این موضوع :))
یعنی انصافا دوست داشتم اون لحظه بودم و کلی با این صحنه ها شاد میشدم :)))))

هی خودم رو میذارم جای ساحل و شما که هر بار تلاش کردین از همدیگه پیشی بگیرین و سر به سر هم بذارین 
 ولی هربار  موفق نمیشین :)))) از خنده می میرم :)))))


ایشالا همه لحظاتتون شاد شاد و پر انرژی 💚💚💚

بازم زیارتتون  قبول  💚
ایشالا همیشه به سفر و سفرهای زیارتی⚘


 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون خوبم باران جان :*


چه خوب:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">