هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

تو پمپ بنزین شاهد اتفاق جالبی بودم که برام خیلی دلچسب بود. مردی که سن و سالی هم داشت با انگشتش روی شیشه ماشینش (اون سمتی که همسرش نشسته بود) نوشت:

 

دوستت دارم!

 

ای کاش همه ما از هر فرصتی برای بیان محبت‌هامون به هم بهترین استفاده رو ببریم ...

 

و بهترین پایان برای این بحث بدون هیچ تردیدی این جمله از حضرت علی (ع) هست:

 

اگر انسانها می دانستند فرصت با هم بودنشان چقدر محدود است، محبتشان به هم نامحدود می‌شد.

 

 

یلدا ...

نظرات  (۱۷)

ادلی ناج 

تتسود مراد ❤😘💖
پاسخ:
باران جونم، ترجمه...
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۱ آقای ناشناس
مردا اینن دیگ:))
پاسخ:
البته نه همه شون :)
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۲ سید محمد علوی زاده
سلام علیکم
وقتتان بخیر
تبریک عرض می کنم به شما بخاطر وبلاگ وزینتان
شما را دعوت می کنم به بازدید از سایت تخصصی گناه شناسی
پاسخ:
سلام
ببین خودت هم داری میگی سن و سالی ازش گذشته بود :))
پاسخ:
اینجا این حرکت زیبای ایشون رو منتشر کردم تا درسی باشه برای شما جوونا:))
از خودت شرو کن :)
پاسخ:
ما سن و سال داریم
گیس سفید بیانیم ناسلامتی
بلدیم :)
ساحل جون ببینتش به احتمال زیاد ترجمه اش کنه :))
بدین ساحل عزیزم ترجمه کنه :))
البته اگر هیچ کدوم از دوستان اینجا نتونن :)) مطمئنم ساحل متوجه میشه من چی گفتم :))


فکر کنم خیلی فکر کردین شما من باب حرفم درسته ؟:))

با اجازه تون شیطنت من الان گل کرده:)))
  برای همین من ترجمه نمیکنم مگه اینکه دوستان یا ساحل جان ترجمه ش کنند :)))
ممنونم :))
پاسخ:
:))
جدی؟
فکر کردم کردیه

الان که اینجوری گفتی، خودم فهمیدم :)))

ولی نمیگم دوستان هم سعی کنن رمز گشایی کنن

مرسی عزیز دلم:*



@دوستان
خب خدا رو شکر :))
خواهش میکنم :)
اگر اسی جان و شباهنگ از اینجا رد بشن احتمالا رمزگشایی خواهند کرد :)) 


کوردی :))))




+

یه حرف هم خطاب به جناب دچار بزنیم و بریم !!
@ جناب دچار 
سلام عرض میشه خدمتتون :)
اینی که یلدا خانوم گفتن بنظرم ربطی به سن و سال و اینا نداره !! بلکه متاسفانه بعضی از آقایون یاد نگرفتن تو زندگیشون کاربردیش کنن!
اونم برمیگرده به دوران کودکی و  نوجوانی این آقایون . اگر از بچگی چندین بار این حرفا رو یا شنیده بودن از بزرگترا یا بکار میبردن الان این شکلی برخورد نمیکردن !
نمونه اش داداشای کوچک  خود من که با شما هم اختلاف سنی چندانی ندارند ولی اون گفته رو بارها و بارها بدون هیچ گونه تعارفی به عزیزان شون گفتند و خجالتی هم از گفتنش  در این بین ندارند  !! و محبت هاشون رو به خانواده شون و بخصوص به خانم  خونه شون ابراز کردند و میکنند !!
امیدوارم از حرفای من ناراحت نشین :)
با تشکر از شما و یلدا بانو.

پاسخ:
اسی که دیگه سر نمیزنه اینجا:(
شباهنگ هم فکر نکنم :)


@جناب دچار
(البته فکر کنم جناب دچار شوخی کردن، چون به نظرم آدم برونگرایی هستن)
البته میدونن  ایشون شوخی کردند ولی کلا گفتم من باب حرفشون برم رو منبر :)))))



اسی جان  مطمئنم همین الان اینجا میاد :دی 

پاسخ:
:))



@باران
یعنی از حرف من برداشت کردی که مخالفم با پست؟
پاسخ:
@باران جان
@جناب دچار 
اصلا همچین فکری به نظرم نرسید :)))
همونطور که گفتم فقط من باب حرفتون یه کوچولو برای آقایون رفتم رو منبر :)))
فقط همین :))
سخت نگیرین :))
رو به دوربین لبخند یادتون نره :)))
ممنونم 


پاسخ:
@جناب دچار

:)
وای واران این یکیو دیگه معافم کن خیلی سخته! o_O


عه عه عه! یعنی من اینقدر بیمعرفتم که میگی دیگه نمیام اینجا یلدا جانم؟؟!! :)
پاسخ:
نه آسونه اسی
دقت کن :))


آخه خیلی وقته نیومده بودی:*
حتی تو شاعرانه هم نمیای غلطامونو بگیری:)
:)
باران@
پاسخ:
@باران

:)
خداییش اصلا مفهوم نیست! بیشتر به ترکی استانبولی میخوره تا کردی

نت ندارم! الآنم با شارژ اومدم ;)
پاسخ:
خلاصه همینطور غلط غولوط شعر مینویسیم تو گروه شاعرانه
میثم خان هم که مدیر ماخوذ به حیا....
هیچی نمیگن...
@اسی 
کوردی نیست دقت لازمه تو میتونی من میدونم ؛)

پاسخ:
@اسی




اسی
اسی
(دارم تشویق میکنم)
:)))
:)))
پس واجب شد حتما بیام :دی
پاسخ:
خیلی واجبه
بیا حتما:)
یلدا جان
دوستت دارم!

+رمز گشایی از کامنت باران خانم..:)



در مورد ویرایش شعرها هم..
شما خودتون از اساتیدین.. ما باید درس پس بدیم...:)
پاسخ:
@باران
میثم خان رمزگشایی کردن:)

اختیار دارید:)
@
جناب آقا میثم 
اگر اسمی از شما نبردم بعنوان کسی که این رمزگشایی رو انجام میده به این خاطر بود که مطمئن بودم اگر شما این کامنت منو بخونین قطعا خودتون  رمزگشاییش می کنید .
ممنونم :)


پاسخ:
@ میثم خان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">