هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

از اینجا که منم، چشم اندازم، واحدهای آپارتمان روبروییست که بیرحمانه سد شده اند جلوی پنجره ها، در عوض از اینجا که منم یه خورشید خوشگل، ردش افتاده روی روتختی...

از اینجا که منم، باید امتحان آیلتس بدم و کلی کتاب زبان ریخته دور و برم، در عوض از اینجا که منم بازم عشق نوشتن با اتود کنار کتاب، هایلایت کردن کلمه های جدید و معاشقه مداد و کتاب به یاد دوران دانشجویی....

از اینجا که منم باید جیک نزنم، صدا از کسی در نیاد که مزاحم درس خوندن ساحل نشم، عوضش از اینجا که منم، خونه آروم و بیصداست و من غرق در سکوتم و خیال می بافم...

از اینجا که منم، کرفس و نعنا و جعفری خریدم و باید پاک کنم و بشورم و خورد کنم، در عوض از اینجا که منم، امروز این فرصت رو دارم که مثل یه خانوم خانه دار آشپزی کنم و یه خورش کرفس خوشمزه ی جا افتاده درست کنم....

از اینجا که منم، فقط تویی...

از اینجا که منم، فقط تویی...

.

از آنجا که تویی،.................؟

یلدا ...

نظرات  (۱۶)

۰۵ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۱۴ لوستر ال ای دی گرد
متن عالی بود
پاسخ:
ممنون...
موفق باشید در کسب و کارتون...
خورش کرفس *-* مهمون نمیخواین؟:|


یه جور بازیه؟! باید ادامه بدیم؟ :)
پاسخ:
دوس دارید؟ :)

بله ادامه بدین اگه دوس داشتین...موردایی که در ظاهر سخته و اذیت کننده، ولی میتونید یه نکته مثبت توش پیدا کنید...
کم نه! :))
پاسخ:
:)

کلا آقایون غذایی نیست که دوست نداشته باشن..
تا حالا موضوع رو از این بُعد ندیده بودم! :))
پاسخ:
خیلی بعد مهمیه :))
از اینجا که منم سر سفره خورشت کرفسه
ولی باز من با اشتها میام غذا میخورم و حتی میگم بازم خورشت کرفس درست کنید :)
پاسخ:
بالاخره دوس دارید خورش کرفس یا دوس ندارید؟ :)
:)
پاسخ:
...
سلام 
سخته بازیش ولی اگر تونستم ، قول نمیدم ایشالا که  ادامه میدم :))

گفتین خورشت کرفس یاد خاطره ی دو سال پیشم تو حرم امام رضا (ع) افتادم :)
دو سال پیش بود  اگر اشتباه نکنم از طرف  خانواده شهیدی دعوت شده بودیم به غذاخوری حرم 
تمام حرم بوی قرمه سبزی میداد منو و دوستام خودمون رو  برای خوردن قورمه سبزی آماده کرده بودیم !
همینکه رفتیم داخل با کمال تعجب و تاسف خورشت کرفس رو دیدیم که  در انتظارمون بود :|:))
اینقد زد تو ذوقمون که نگو :))
بدی بعدیش  این بود بجای اینکه رنگ خورشت کرفس سبز باشه ، قرمز بود :|
دیگه کلا زده بود تو ذوق همه مون :|
خورشت کرفس رو دوست دارم ها ولی نه به اندازه قرمه سبزی؛))

پاسخ:
سلام باران جانم:*

دوس داشتی ادامه بده خوشحال میشم...

:)))
منم خورش کرفس رو با رب دوس ندارم اصلا

:|
پاسخ:
چرا؟؟؟:(
:)
پاسخ:
:/
چرا؟؟؟ :(
پاسخ:
آقا من نفهمیدم چی به چی شد:))
مکالمه ای واکنشی میان ما صورت گرفت!
• روزتون مبارک باشه بانوی مهندس بلاگر :)
پاسخ:
بله بله



ممنونم از لطفتون...
@جناب مرتضا د 
یعنی اینقدر جواب سوال یلدا خانم سخت بود و هست ؟!🤔😀
سوال یلدا خانم :
بالاخره دوس دارید خورش کرفس یا دوس ندارید؟ 

مطلب، برگرفته شده از still.blog.ir می باشد.


اگر سخته اینجوری پاسخ بدین :
الف : بله 
ب : خیر 

والسلام :))

پاسخ:
:)))



جناب دچار

@ واران

معلوم نیست؟!
پاسخ:
معلوم نیست:)
حالا فعلا این بار که نوش جان شد بسلامتی :)
پاسخ:
خورش کرفسای من خوشمزه ست، خیالتون راحت:))
@
جناب دچار 
معلوم شد :))

پاسخ:
:)

جناب دچار
@واران
با بله یا خیر جواب بدین
@یلدا خانم
درود بر شما؛ خانم من هم خیلی خوبه دستپختش♥
پاسخ:
باران جانم



خانوما یکی از یکی هنرمندترن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">