هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

"شب که میشه به عشق تو، غزل غزل صدا میشم..."

بعد:

"با خوم میگویم تو همانی شاید، تو همان یک کس خوب قصه های مادر..."

بعد با خودم فکر میکنم:

"اونقد تورو دوس دارم، که هیشکی هیشکیو اینقد دوس نداره..."

ولی عاقلانه که فکر میکنم، با خودم میگم:

"اون که ازت ساده میگذره، خواسته که عشقش یادت بره، تنها میشی با خاطره هاش، این همه با همه ساده نباش..."

و دلم زار میزنه که:

"هنوزم همونم، یه کم مبتلاتر...هنوزم همونی، یه کم بی وفاتر..."

هی تلاش میکنم بخوابم، ولی:

"چشمانت آرزوست، از سر نمی پرد..."

نه نمیشه:

"تو دنیا با یه دردایی فقط باید مدارا کرد..."

چقد غصه م میگیره، فکر میکنم چقد تلخه:

"عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره..."

ولی تصمیم نهایی اینکه:

"چه بخوای چه نخوای تورو به دست میارم، چه بخوای چه نخوای به تو علاقه دارم...!"

و دیگه نمیتونم:

"وقتشه دیوونه بشم به سیم آخر بزنم...وقتشه که شمارتو بگیرمو زنگ بزنم:))..."

.

.

.

.

.

.شما هم دوس داشتید با ترانه ها بازی کنید و داستان بسازید :)

یلدا ...

نظرات  (۱۲)

وقتشه گوشی رو بردارمو بهت زنگ بزنم
با این ادامه ندادین :)
پاسخ:
:)))

آره راست میگید
الان تکمیلش میکنم:)
چه با حال بود ایول دم شما گرم
پاسخ:
ممنون :)
این رو عین بازی های دیگه (هایکو ؟! )مسابقه/بازی  کنید .
و بهترین گزینه ی مناسب بازی به انتخاب دوستان انتخاب بشه.

پاسخ:
به جای رای گیری، دوستان اگه دوس داشته باشن تو وبلاگاشون یه پست بذارن راجع بهش.
بهتر نیست?
من اولین نفر از تو دعوت میکنم، باشه?:*
ممنونم 
ولی فکر کنم تو تله افتادم :دی 
چاره ای جز قبول دعوت تون ندارم :))))
مرسی 
ایشالا بتونم شرکت کنم.
پاسخ:
:))

منتظرم:)
من فقط یکیشو شنیدم بودم :))
پاسخ:
همه شون قشنن و تو کانالم هستن
دوست داشتی عضو بشو  و گوش کن
@yetyet
عالی بود :)
خیلی سخته باید کلی ترانه بلد باشم :)
پاسخ:
ممنون:)

اگه تونستید شما هم با ترانه ها داستان بسازید
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۱۷ آقای مُرَّدَد
خواستم بگم یه کم فاصله بگیر از ترانه ها برو تو خیابون بگرد:)) دیدم دچار بهت زنگ زده. الان حالت خوبه؟ :D
پاسخ:
با ترانه هم میشه تو خیابونا گشت :)


جناب دچار خواستن داستان رو هندی تموم کنم :)
پایان خوش :)
@ارکیده
دوست داشتی توی کانالش عضو شو
گناه داره :|

یت یت@
پاسخ:
@ارکیده
ارکیده جان خوشحال میشم عضو بشی عزیزم.


جناب دچار گناه دارید محروم بمونید از مطالب وزین کانالم
@آقای م :)

+ ما رو چه به زنگ زدن به سلبریتی ها !!
حرفا میزنیا :)
پاسخ:
@آقای مردد



راست میگن آقای مردد
حرفا میزنیدا
ما سلبریتیها جواب دچارارو مگه میدیم؟
خب میدونی به استرسش نمی ارزید :)
تلگرامم که حرامه :|
پس عطایش را به لقایش :)
پاسخ:
هر جور راحتید :)
ولی کانال خیلی باصفایی بود ...
پاسخ:
ممنون لطف دارید
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۲ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">