هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

http://rainymood.com

یلدا ...

نظرات  (۱۴)

دیشب باران قرار با پنجره داشت
روبوسی آبدار با پنجره داشت

یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد
چک چک، چک چک... 
چکار با پنجره داشت؟

قیصر امین پور 



+

سلام و عرض ادب و احترام به یلدا بانوی عزیز
پاسخ:
این شعرو دوس دارم خیلی....:*
مرسیییی


سلام به باران نازنینم:*
چه حسِ خوبی ^_^
پاسخ:
آره عااالیه :)
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۵۰ میرزا مهدی
چسبید. مرسی. 
پاسخ:
نوش جان ...
آخ که صداشم‌ قشنگه بخدا:)
چه حس خوبی داره، ممنونم:)
پاسخ:
آره
منم لذت بردم
خواستم شما هم گوش کنید...:*
سرکاری بود؟
پاسخ:
نه!
همه گوش دادن...
بزن باران که خونه یلدا لاله گون است ....
پاسخ:
:))
همه خونه ها لاله گونه، دم عید...
فوق العاده ست...:)
پاسخ:
خیلی...
^_^
پاسخ:
:*
خب ما هم گوش دادیم!
ولی متوجه پیامش نشدیم! :)
پاسخ:
پیام نداشت!
اینجا که فیش نگار نیست، پستها حاوی پیام باشند...
هدف صرفا" لذت بردن از صدای باران بود جناب دچار...
توی فیلم نهنگ عنبر
عطاران یه کاست از اهنگای مورد علاقه نامزدش درست کرده اسمش رو گذاشته «سلکشن رویا»

شما هم هر وقت یه موزیک جدید میذارید من توی دلم میگم «سکلشن یلدا!» :))
پاسخ:
:)))

سلکشن یلدا:)
خوشم اومد:)
حتی بوی خیس و خنکشو حس میکنه آدم ^_^
یه اپلیکیشنم هست صداهای مختلف داره انتخاب میکنی که ریلکس مود میخوای یا برای تمرکز و .... تو ایران این صداها رو هم ساپورت نمیکنه. نمیشه داندودش کرد:/
پاسخ:
آره خیلی حس بارون میده...


چه حیف...چرا؟؟؟

خیلی وقته دیگه بارون نزده

رنگ عشق به این خیابون نزده

خیلی وقته ابری پرپر نشده

دل آسمون سبک تر نشده

مه سرد رو تن پنجره ها

مثل بغض توی سینه ی منه

ابر چشمام پر اشکه ای خدا

وقتشه دوباره بارون بزنه

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده

قلبم از دوری تو بد جوری دلتنگ شده

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

کوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم؟

همه حرفها که آخه گفتنی نیست

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده

قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

پاسخ:
خوش اومدید...

خیلی قشنگ بود شعر

ممنون...
ه نام خداوند جهان آفرین
*با سلام برخود لازم دانستم تا دست 
 نیاز در محضر آفریدگار یکتا به تمنا بر آورده و سالی پراز امید، سلامتی ونشاط برای شما عزیزان وخانواده محترمتان آرزو کنم .
«اگر خوبی وبدی از بنده حقیر دیدید، خوبیام رابه پاس خوبیهایتان وبدیهایم رابه بزرگی قلبهای مهربانتان ببخشید»
* سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم*🌹🌹
پاسخ:
سلام حبیب خان
تشکر میکنم از لطف و محبتتون
و یک دنیا ممنون از اینکه یادم بودید...ممنون از تبریکتون...

براتون سالی سرشار از سلامتی و آرامش آرزو میکنم...
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۰۸ نــاریــن عـآبی :)
بزن باران ببار از چشم من بزن باران بزن باران بزن بزن باران که این دیوانه سرگردان بماند !
پاسخ:
چه قشنگ بود ممنون

خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">