هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

هفته ای که گذشت، خوب بود و خدارو بابتش خیلی خیلی شاکرم...

اول تولدم...اینکه خدای مهربونم این توفیق رو بهم داد که فرصت این رو پیدا کنم که شمع 42 سالگیم رو هم فوت کنم...و پیغامهای لذت بخش تولدم....از طرف کسانی که دوسشون دارم و اونها هم دوسم دارند...شاید صدتا پیام تبریک تولد پاسخ دادم (حضوری، تلفنی، اس ام اس، تلگرام، واتساپ، اینستاگرام،...) و برام لذتبخش بود خیلی...خدایا شکرت...

.

دوم اینکه در روز عید غدیر توفیق داشتم که در حرم امام رضا(ع) باشم...برای همه دوستان وبلاگی هم دعا کردم و از خدا براتون آرامش و سلامتی خواستم...معنای طلبیده شدن رو به وضوح فهمیدم...

.

دلتون آروم...

تنتون سلامت...

یلدا ...

نظرات  (۷)

۱۰ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۳۱ مهسا شایگان

سلام.

میخوام یه سایت بهتون معرفی کنم که باهاش می تونید درآمد نقدی کسب کنید.

روشش هم به این صورته که مثل من با معرفی سایت به دیگران حق الزحمه معرفی اخذ می کنید.

علاوه بر این ، توی سایت دینون می تونید غرفه درست کنید و محصولات خودتون رو به صورت رایگان بفروشید و اینطوری درآمد جداگانه ای داشته باشید.

آدرس سایت :   https://dinon.ir/Caller/47

من مهسا شایگان هستم و این هم آدرس صفحه من توی این سایته : https://dinon.ir/User/47

اگر سوالی بود در خدمت شما هستم و برای من پیام بفرستید : https://dinon.ir/Message/47

پاسخ:
سلام
سلام 
با چند روز تاخیر تولدتون مبارک 🌹🎂
عمرتون با برکت 💚
سایه تون مستدام💖

فکر کنم تولدتون  ۸ ام بود درسته؟
شرمنده که دیر اومدم برای عرض تبریک 🙈
شک کردم‌ که تولدتونه ولی مطمئن نبودم :)
(اتفاقا یکی از داداش های  منم امشب وارد  ۴۰ سالگی میشن :) ) 


+

زیارت تون هم قبول حق ایشالا🙏
 همیشه به سفر و بخصوص به زیارت.



پاسخ:
سلام باران جان

تشکر از محبتت
7 شهریور
تولد داداشت هم مبارک، الهی کنار هم شاد و سلامت باشید.

برات خیلی دعا کردم
۱۰۱:
تولدتون مبارک :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
خواهش میکنم :*

ممنونم از دعای خیرتون 🙏


ممنونم 
سلامت باشین 💚


اتفاقا امروز صبح تو مشهد الرضا انگار بودم :)
مگه من فقط تو خواب دیگه برم زیارت :))




+

۷ شهریور رو دیگه بیادم می مونه سال دیگه منم جز اون کسانی هستم که بهتون تبریک خواهم گرفت سر روز مشخص:))
بازم مبارکه یلدا بانو 🌹💖


پاسخ:
ایشاللابری به زودی

ممنونم عزیزم :)
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۸ کوپر کوپرزاده اصل
تولدتون مبارک 💜🌸🎂🎈
پاسخ:
ممنونم از لطفت:)
تولدتون مبارک..
ایشالا تولد 142سالگی تون...:)

زیارتتونم قبول..
امام رضا طلبیده بود؟ :)

پاسخ:
ممنونم میثم خان :)

بله، خود خودشون :)
حسابی خدا رو شکر کنید و ایشالا همیشه همین جوری باشه براتون. چون همین دو تا اتفاق یه زمانی برای من خاطره بود و امسال شد حسرتم. وقتی بر خلاف سال‌های گذشته شب تولدم حرم نبودم و تعداد تبریکام اندازه انگشتای یه دست نبودن. قدرشونو ندونستم برا همین از دست دادم. پس شما قدرشو بدونید😊😉
پاسخ:
خیلی خیلی شاکرم خدارو...
ممنون

ایشاللا همیشه شاد و سرحال باشید ابوالفضل خان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">