هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

توی موهات غرقم کن،

تو این امواج طوفانی...

من از تو عشق میخوام و

نوازش های طولانی...

.
دوباره شونه های تو...
دوباره های های من...
چه جای خوبیه آغوش،
برای درد های من...

یلدا ...

نظرات  (۸)

۰۳ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۶ جناب قدح
سلام بر یلدای بیان :)
حال شما ؟
پاسخ:
سلام ممنون از احوالپرسی
خوبم خدارو شکر
ایشاللا شما هم خوب باشید
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۵:۳۷ ابوالفضل ...
قشنگ بود. سینا سرلک دلنشینه صداش.
پاسخ:
آره خیلی خوبه :)
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۶:۲۳ مرتضا دِ
ممنون برای هم رسانی موزیک :))
پاسخ:
خواهش
ممنون برای هم شنوی موزیک :)
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۶ جناب منزوی
سلام
سینا سرلک از اون دسته خواننده هایی هستش که قبولش دارم :)
پاسخ:
سلام
خیلی خوبه صدا و سبکش
۰۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۳۲ روزهـا ..
خیلی زیباست.. هم صدا هم ترانه ش....
پاسخ:
خیلی...
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۱:۴۲ مرتضا دِ
:))
پاسخ:
:)
۰۷ دی ۹۷ ، ۱۲:۵۱ میرزا مهدی
خوشابحال آن "تو"
پاسخ:
خوبید آقای میرزا؟

دیگه نمی نویسید؟
شاید دَرد من دلیل خنده کسی شود.
اما خنده من هرگز نباید باعث درد کسی شود.
پاسخ:
بله همینطوره

خوش اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">