هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

موندم تو کار خودم...

برای دو کیلو اضافه وزنی که حادث شده، عزمم رو جزم کردم و شبا خسته کوفته از سر کار میرسم خونه و شام رو ردیف میکنم و 45 دقیقه میدوم...

برای دوتا خطی که احساس میکنم افتاده زیر چشمم کرم مخصوص گرفتم...

برای یه لایه نازک گردی که میشینه رو میز فوری پامیشم و دستمال به دست میشم...

برای کوچکترین لک یا اثر انگشتی که جایی مونده باشه برافروخته میشم و عملیات پاکسازی انجام میدم...

و هزار تا وسواس الکی دیگه...

اما...

مدتهاست روحم رو نادیده میگیرم.......................

روزبه بمانی -خودم خواستم

یلدا ...

نظرات  (۱۲)

شما هم میخواهید برید ؟
اینجوری برداشت کردم :)
پاسخ:
از کجا؟
از بلاگ یا از دنیا؟
جای تامل داره...
پاسخ:
آره...

من به خودم بدهکارم!
پاسخ:
منم...
من یه بدی دیگه هم دارم...
خوم میدونم که بدهکارم ولی نمیدونم مشکل از کجاست و چکار باید بکنم...
سلام
واقعا درسته...درونمون رو نادیده میگیریم و بیرونمون رو آراسته میکنیم....
پاسخ:
سلام
همینطوره متاسفانه :(
!!!!

از بلاگ منظورم بود! :/
پاسخ:
نه هستم:)

فکر کردم به خاطر عنوان پست گفتید:))
دیروز میخاست بارون بیاد ولی نیومد!
چرا به نظرت؟ :)

[معلومه میخام بحث رو عوض کنم؟]
پاسخ:
:)

روح از تن آسمون رفته:)
اینایی که گفتین بی ارتباط به روح نیست
روحتون دوستدار زیبایی و نظم و آرامشه
به نظرم روح همه زندگیه ...
زندگیتون سرشار از عشق ...
پاسخ:
ممنون
و همچنین محمدرضاخان
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۰۸ پیمان کرامتی
واقعا چرا
پاسخ:
:(
۱۳ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۳۰ احمد میرجمالی
با اجازه دنبال شدید خوشحال میشم منم دنیال کنید 
پاسخ:
لطف کردید...
وقتی روحت رو نادیده بگیری دیگه این کارهایی که انجام میدی به دلت نمیشینه و اصلا به چشمت نمیاد که داری زحمت میکشی 

پاسخ:
آره...
۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۵ ابرارغوانی
 سلام بر شما یلدا بانوى عزیز
روز زن + روز مادر 
بر شما و مادران تان مبارک،....

سلامت باشید و شاد.



پاسخ:
سلام دوست مهربون و گلم

از محبتت خیلی خیلی ممنونم

منم بهت تبریک میگم عزیزم :*

سلام ..ِروزتون مبارک...🌷🌷🌷
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون حبیب خان از محبتتون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">