هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

شما وقتی حالتون خوب نیست چیکار میکنید؟

من،

گاهی میخوابم...

گاهی میرم آرایشگاه موهامو کوتاه میکنم...

گاهی زورم به ناخونام میرسه کوتاهشون میکنم از ته...

گاهی راه میفتم میرم بازارگردی و دق و دلیم رو سر کیف پولم خالی میکنم...

گاهی میفتم به جون خونه و با جابجا کردن وسایل حواس خودمو پرت میکنم...

گاهی میرم تو گروه های تلگرامی که عضوم و تا میتونم فعال میشم!

گاهی کانالمو پاک میکنم...

گاهی آرایش میکنم!

گاهی برای اینکه حالم خوب بشه آهنگ شاد میذارم و جلوی آینه میرقصم...

گاهی غذای من در آوردی درست میکنم...

گاهی ...

...

خلاصه اینکه واکنشم به شرایط روحیم خیلی متفاوته...

تازه انتظار هم دارم که طرف مقابلم با توجه به کاری که دارم انجام میدم بفهمه که الان ناراحتم!

.

مثلا  آقای همسر از راه میرسه میبینه صدای آهنگ بلنده، بنده هم با یه خروار آرایش دارم میرقصم! آهنگ که تموم میشه شاکی هم هستم که چرا غم و ناراحتی منو درک نمیکنی!!!!!!اون موقع فکر میکنم خیلی هم حق دارم که ناراحت باشم که چرا بعد از اینهمه سال زندگی نمیفهمه من از ناراحتیمه که اینهمه آرایش کردم و دارم میرقصم!

.

ولی الان فکر میکنم چقدر سخته!!

الان که اینارو نوشتم احساس میکنم خودم هم خودمو درک نمیکنم!!!!!!!

یلدا ...

نظرات  (۹)

۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۵۳ کاکتوس هستم
اره دقیقا منم وقتی حالم خوش نیس کارای مختلف میکنم که اون کارا بعد یه مدت واسم عادی میشه و دیگه اونا هم حالم رو خوب نمیکنه..

پاسخ:
امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه و احتیاجی به این درمانگرهای مقطعی نداشته باشید....

خوش اومدین...
پیاده روی ، دوش آب گرم و گاهی هم حرف زدن آرومم میکنه حتی اگر تایپ کنم :)

قدیم ها با یکی از دوستان  خوب وبلاگنویس بمحض اینکه حرف میزدم 
حالم خوب میشد اما الان وبلاگ گردی گاهی حالمو خوب میکنه گاهی هم ظرفا رو که میشورم یا بقول شما خونه رو تمیز میکنم یا غذای من درآوری درست میکنم در هر صورت اینجوری حالم رو خوب میکنم :)
گاهی هم شده شطرنج بازی کنم حالم خوب میشه بخصوص اگر طرف مقابلم قوی باشه و ازش ببرم :)

البته بجز مورد بازار گردی :))



بنظرم شاید میدونن ولی بهتون نمیگن یا به روتون نمیارن که از اون حال و هوا غیر مستقیم خارج تون کنند!

ایشالا حالتون زود زود خوب و از این ناراحتی و از این حال و هوای غمگین  خارج بشین :)

پاسخ:
اینایی که نوشتی در مورد من هم صادقه
غیر از:
بازارگردی رو دوس دارم...
با شطرنج مجازی میونه ندارم!


شایدم:)
البته خودشون اعتراف کردن که وقتی اینقد شاد میزنی من از کجا بفهمم غمگینی!


الهی همیشه حال دلت خوب باشه باران نازنینم :*
من‌ چه مجازی چه غیر مجازی معمولا شطرنج بازی میکنم  حتی با شطرنج لپ تاپم :))
بازار گردی تو تهران جواب میده ولی اینجا نه همونطور که قبلنا بهتون رو در رو گفته بودم :))

ولی اصولا آقایون (داداشای خودم نمونه ی بارزشونه ) یک کم دیر متوجه میشن تو همه چیز ها :)
مثل همین آرایش شدن خانم هاشون که اکثرا متوجه نمیشن که خانم شون حتی آرایش کرده :))
ولی در زمینه ناراحت شدن معمولا به روی خودشون نمیارن و تا همونجوری غیر مستقیم حال همسرشون رو عوض کنند :)
بعضی وقتا کلا آقایون واقعا متوجه نمیشن :)



+

ممنونم 
به همچنین .


پاسخ:
شطرنج واقعی خوبه

یادمه :))

حواسشون نیست کلا...یا شایدم به قول تو بی تفاوت رفتار میکنن که غصه فراموش بشه...
خب آقا کجای دنیا رقص نشانه ی ناراحتیه؟
رقص و خرید البته درمان های خوبی هستند برای ناراحتی نسوان :) [دچار]
پاسخ:
تو خونه ما :)
خرید که عالیه...
من میرم پیاده‌روی :)
پاسخ:
آره خیلی عالیه پیاده روی...
سلام
صحنه ای که آقای خونه میبینن واقعا دیدنیه!
پاسخ:
سلام خوش اومدی دوست عزیز


لحظه ورود که خوبه. بعدش دیدنی تره که دارم اشک میریزم که چرا حال منو درک نمیکنه....
چه کار کنه حالتونو درک کرده؟
پاسخ:
بگن بیا برام حرف بزن من بهت گوش میدم:)
چون بیشتر وقت و تمرکزم تو 4دیواری اتاق خودمه, جابه جا کردن وسایل اتاق و دادن یه دکراسیون جدید (هرچقدم جزیی) منو سرگم میکنه و یه حس جدید بم میده :)
پاسخ:
منم خیلی دوس دارم جابجا کردن وسایلو :)
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۱۹ ام شهرآشوب
ما خانما خودمونم نمیدونیم چمونه. انتظار داریم مردهامون بفهمن چمونه :| 

من که اینجوری ام :|

شوهرآبجیم یه بار تعریف میکرد که صبح پاشدم از خواب دیدم خانمم باهام قهره. گفتم چرا قهری؟ گفت نمیدونم. فقط میدونم که الان باید قهر باشم !!! 
پاسخ:
:))) دقیقا"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">