هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

شاید بی ربط به نظر برسه!

ولی تو این روزای تابستانی و در آستانه ی فصلی که عاشقشم، دلم هوای شب یلدا رو کرده!

 

اینکه رومیزی ترمه تمیز و اتو شده رو پهن کنم روی میز...

انار های دون شده قرمز رو بریزم تو ظرفای سفالی آبی و عطر گلپر رو پخش کنم در فضا...

اینکه فکر کنم به اینکه امسال هندوانه هارو چه مدلی قاچ کنم...

بعد ظرفای کوچولوی سفالی...تو هرکدومشون یه چیزی...

آلبالوخشکه...پولکی..فندق...بادوم...پاستیل...شکلات...

خلاصه اینکه خیلی بیربط دلم خواست سفره شب یلدا بچینم و قرآن و حافظ رو بذارم صدر سفره!

بعد همه بشینیم دورش...گل بگیم و گل بشنویم...و این شب تموم نشه...

یلدا ...

نظرات  (۱)

درود بر حافظ :)
پاسخ:
درود بر حافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">