هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

+1 امتحانای ساحل امروز تموم شد و من خوشحالم... خیلی هم خوشحالم... اگرچه که دیگه مدتهاست با ساحل درس کار نمیکنم حتی تا این حد که موضوع درسهاش رو هم نمی دونم ولی همینقد که همه ش نگران درسش نخواهم بود خیلی عالیه:) و انگار که امتحانات خودم تموم شده باشه، کلی برنامه ریختم برای خودم!!!

پنجشنبه: آرایشگاه!

پنجشنبه شب: تئاتر!

جمعه: جمعه بازار پارکینگ پروانه و مهمونی!

شنبه: صبحانه بریم جاجرود یا شاید هم بازار گل!

الان برنامه هام رو با ساحل در میون گذاشتم. کلی زد تو ذوقم...میگه مامان امتحانای من تموم شده برنامه هارو به سلیقه ی خودت داری میچینی...

.

+2 یه جدول درست کردم، اسمش رو هم گذاشتم: میخوام با خودم مهربون بشم...یه قسمت از جدول اینه:

تصمیم گرفتم یه سری کارهایی که به نفعمه انجام بدم جلوی چشمم باشه و هرکدومش رو که انجام میدم جلوش تیک بزنم تا آخر هر هفته بدونم وضعیتم چجوری بوده. با خودم مهربون بودم یا نه... البته این لیست خیلی طولانیه و این شاید یک چهارمشه...از یکشنبه شروع کردم...

.

+3 عمیقا معتقدم هر چی سرمون میاد بازتاب و انعکاس عمل خودمونه که در برهه ای از زمان ازمون سر زده و بنابراین باید رو اعمالمون خیلی دقت کنیم... خیلی ریز و موشکافانه حواسمون به حرکاتمون باشه...خیلی ریز... حتی در این حد که یه آشغال کوچیک رو پرت نکنید تو خیابون، که اون خیابون، رفتگر، اهالی اون محل، عابری که آشغال رو میبینه و ... به همه و همه بدهکار میشیم و قطعا تاوانش رو پس میدیم...

.

+4 سوگ تنبور... خیلی قشنگه... گوش کنید حتما:

سوگ تنبور- هژیر مهرافروز

.

+5 دلی دارم...

        قرار اما،

            ندارد....... 

یلدا ...

نظرات  (۱۱)

۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۴ مریــــ ـــــم
منم که از نعمت تعطیلی تابستونی مادام العمر محرومم
:|
و دلم میخواد گریه کنم
پاسخ:
چرا؟؟؟!!!
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۰ میرزا مهدی
دلی داری قرار اما ندارد. واسه اینه که معتقدی هر چی سرت میاد نتیجه اعمال خودته. این استرس و بی قراریه دلتو بیشتر میکنه. اینکه تصمیم گرفتی هرکاری که به نفعته انجام بدی ولی نمیدونی اون کار واقعا به نفعت بوده یا نه. باز بی قرار ترت میکنه.اینکه میخوای با خودت مهربون باشی اما نمیدونی میذارن یا نه باز بیقرار تر میکنه اینکه دخترت میتونه تو ذوقت بزنه. اینکه بری جاجرود و فکر کنی بازار گل بهتر بوده و یا بلعکس اینکه مهمونیِ پارکینگ پروانه به چشم میای یا نه اینکه آرایشگر قراره چه بلایی سر صورتت بیاره، باز بی قرار و بی قرار ترت میکنه. به نظرم دیگه سوگ تنبورو گوش نکن... وضعت اورژانسی داره میشه.... چرا رنگت پریده؟ برو روزه ت رو بخور.  :D

::)) خواستم همه چیو به هم ربط بدم. نشد
پاسخ:
:))))))

الان با خوندن کامنت شما به این نتیجه رسیدم:


اشهد ان لا اله الا االه..........
می بینم که رفتید توی مرحله ی «مراقبت خیلی ریز »


+ لینک نداره اون چیزی که معرفی نمودین
پاسخ:
از تاثیرات پیریه :)
باید بیشتر مراقبت کرد، به خصوص مراقبت ریز...


+ هرکاری میکنم، نمیشه:)
از کانالم دانلود بفرمایید...
سلام
ساحل جان خسته نباشی و آرزوی موفقیت برات دارم ( این پیامم به ساحل عزیز رو ابلاغ بفرمایید)
تو برنامه مهربان باشیدتون مصرف آب و چای و میوه جات رو بیشتر کنید .. با تشکر :))))
پاسخ:
سلام
ممنون، چشم :)


هستش، این یک چهارمه لیسته :)
ممنونم از توجهتون ... :))
پاسخ:
:)
کانالم :) ب ر ب ب :|
دیدم توی اچارات

مگه من دنبال کننده ی کانال شمام آخه؟
اصلا مگه تلگرام هنوز هست؟

پاسخ:


:/


به شما هم توصیه میکنم مراقبت ریز داشته باشید...:)
آپارات بود اون نه آچارات :))

خوشم نمیاد از توصیه :| ممنون

اینو پیشنهاد میکنم گوش بدین؛
دانلود آهنگ امیر تاجیک به نام نامه
http://yon.ir/o60RS
پاسخ:
خواهش میکنم...


خیلی قشنگ بود. دوس داشتم. ممنون
خوشحالم که دوست داشتین ♣
پاسخ:
ممنون بازم
جالب بود...
پاسخ:
کدومش؟...
سلام 
خیش برای ساحل
 (ای جان برای ساحل )
بُومَ نذرِه 
(قربونش برم)
هَناسِم ساحل ^__^
(نفسم‌ ساحل)
گیش کَسم ساحل
 (عزیزم ساحل)
 
انصافا دلم براش خیلی تنگ شده ^__^
دیشب کلی عکسا رو مرور کردم و کلی خاطره سازی شد💚
سلام منو حتما بهشون برسونید و بگین آفرین🤗
 منِ باران بعنوان یه دوست همیشه بهش افتخار خواهم کرد!
ایشالا روزی در لباس مقدسِ پزشکی ببینمت الهی🤗💖


پاسخ:
سلااام
ای جاااان
مرسی خاله مهربونش :****
بهش نشون بدم کلی ذوق میکنه :)
خواهش میکنم 
یلدا خانوم دوست داشتنی  :*



+
پنجشنبه صبح  پیشاپیش مبارکه 
پنجشنبه عصر خوش بگذره بهتون 
جمعه مهمونی و بخصوص پارکینگ پروانه خیلی خیلی بهتون  خوش بگذره .
شنبه سفر بی خطر :) و امیدوارم بهترین حال و احوال رو در کنار خانواده داشته باشین :)
 پیشاپیش عیدتونم مبارک  🌹🌹

+

۲ : این برنامه یه چیزش کمه ولی :)
اونم اینکه به ساحل جان بگین یه نیمساعت  کلاس آموزشی  آدرس یابی بذارن :)🙈‌
البته با عرض پوزش باب مزاح گفتم امیدوارم دلخور نشین 🙈🙈🙈
مرسی


۳ رو موافقم .
حداقل برای خودم اینو به عینه دیدم .

۴ تو کانال دیدم ولی متاسفانه بخاطر قطع شدن  اینترنت خونمون فعلا شرایطش محیا نشده دانلود کنم :)

۵ ایشالا  بزودی دلتون آرام و قرار پیدا کنه 💚


روزتون خوش و ایام به کام 

پاسخ:
مرسی عزیز دلم:**
عید توهم مبارک باشه خیلی پیشاپیش و عباداتت مقبول..


2 :)))) کلی خندیدم
واقعا موافقم، به ساحل بگم که خیلی استقبال میکنه :))


3 منم تجربه کردم...

4 حتما گوش بده خیلی قشنگ بو باران

5 ممنونم عزیز دلم
الهی تو هم همیشه آروم و شاد و سلامت باشی:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">