هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

کتاب "من پیش از تو" رو خوندم و از خوندنش خیلی خیلی لذت بردم....

متن جذاب و دوست داشتنی کتاب به کنار، که البته مشکلات ویرایشی زیاد هم داشت، جذابیت کتاب در توصیف عشقی بی نظیر بود که در کتاب جاری بود...عشقی که لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه اش رو درک کردم و لمس اینگونه از عشق برام خیلی آشنا بود...عشقی که از دنیا جدا بشی و به یک موجودیت تعلق پیدا کنی و تمام زندگیت در اون خلاصه بشه و هیچ چیزی نخواهی الا او...

+آدرس کانالم رو عوض نکردم. آدرس :

yetyet@

یلدا ...

نظرات  (۸)

قاصدکاش :)
پاسخ:
قاصدکش:)
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۷ میرزا مهدی
شوکه شدم وقتی دیدم دوازده پاسخ دارم. قول میدم که اومدید کانال جدید و شِیر کنید و برید. :|
پاسخ:
:)))


پس کتابی که معرفی کردم چی؟
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۴ میرزا مهدی
راستش این روزها به لطف باجناق و یه خاور کتابی که از نمایشگاه خرید، و تعداد زیادی کهبه انتخاب خودم یواشکی به کمک دخترش کِش رفتم، چشممو به هر عنوان کتابی میبندم :D اعتراف کنم ناراحت نشید لطفا: اصلا متوجه کتاب و معرفیه کتابتون نشدم. فقط دیدم که اومدید و بسیار خرسند شدم. همینطوری در خرسندی بودم :D که گفتید : آهای مرد! حواست کجاست؟ دارم کتاب معرفی میکنم :)))
پاسخ:
:)))
ممنون که خرسند شدید :)


البته اونجوری نگفتم :)
اینجوری گفتم: جناب میرزا اگر دقت بفرمایید پیش از معرف کانال، کتابی را هم معرفی نمودم. توجه فرمایید لطفا!
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۲ میرزا مهدی
بله بله! دارم سوگ تنبور هژیر مهر افروزو گوش میدم. عالیه. مرسی
پاسخ:
عااالیه اون آهنگ
واقعا لذت بردم...

خوش اومدین به کانال:)
سلام
چه جالب دیروز میخواستم این کتابو بخرم دو به شک بودم.
چه خوب مطمئن شدم!
پاسخ:
سلام

فیلمش هم هست...

من که خیلی دوس داشتم امیدوارم شما هم بپسندید...چون کتاب سلیقه ایه خیلی...
اصولا به تجربه فهمیدم هیچ فیلیمی نمیتونه مثل کتاب یه رابطه عاشقانه رو نشون بده.
کلمات برام ملموس تر و عینی تر از تصاویرن.
پاسخ:
منم مثل شما فکر میکنم...
برای همین ترجیح دادم اول بخونمش ولی قطعا فیلمش رو هم میبینم...
سلام 
خوش آمدین :)
خواستم تو نمایشگاه کتاب بگیرم چندین بار هم تو انقلاب رفتم و دیدمش و خواستم بگیرم ولی هر بار منصرف شدم از خریدش :)
نمیدونم چرا ؟:)
ولی شاید چون خیلی کتاب دیگه گرفته بودم و فکر کردم اول اینا رو بخونم بعد اونو :)
ممنونم بابت معرفی :)

خوشحالم برگشتیم و خوشحالتر بابت کانال :)

قاصدک هان چه خبر آوردی ؟!:)

خوشحالم 
دلتون شاد و قلمتون مانا 🌹


پاسخ:
سلام باران قشنگ و مهربونم :*

من دوسش داشتم ساده بود و اوج عشق....


ممنون که همیشه هستی...

الهی همیشه شاد و سلامت باشی:*
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۲ بهار شیراز
منم خوندمش و لذت بردم از خط به خط اش
پاسخ:
چقدر قشنگ بود
فیلمش رو هم ببین بهار...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">