هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

دیروز بین روز  یه اسنپ گرفتم.

بعد از یه بدو بدو شدید، که خیلی هم دیرم شده بود، اسنپ رو گرفتم که برگردم شرکت.

پژو پارس سفید، راننده میانسال با موهای جوگندمی.

زنگ زد که خانوم من در لوکیشن هستم! تشریف بیارید.

رفتم...در ماشین رو که باز کردم انگار وارد بهشت شدم!

داخل ماشین، فوق العاده خنک...بوی فوق العاده خوشبوی ادکلن راننده+بوی خوشبوکننده ماشین...موسیقی پیانوی آروم...ماشین تمیز مثل دسته گل، خود راننده مرتب، تمیز، اصلاح کرده...

خلاصه اینکه بهش گفتم شما سطح توقع منو بالا بردید. تا الان به همه راننده های اسنپ بالاترین امتیاز رو میدادم، ولی از الان دیگه جریان فرق کرد :))

..........

اینجوریاست...

آدم گاهی در روزمرگی غرقه...و فکر میکنه زندگی یعنی همین...ولی یهو در موقعیتی قرار میگیره که میبینه میتونه همه چی بهتر از اینی که هست، باشه...این یه مثال کوچیک بود...تعمیم با شما...

یلدا ...

نظرات  (۱۲)

۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۲ آقای مُرَّدَد
سلام آره واقعا. درست وقتی که فکر میکنی همه چی یکسانه، یه چی شبیه همین آقای شیک، میاد چشماتُ باز میکنه. حالا چشم و مشام و :D خیلی دوست دارم بدونم چرا دیس لایک خورده این مطلب... 
پنجاه هزار تومن نقد میدم به اونی که دیس لایک کرده بیاد بگه چرا؟ :)) فقط چرا
پاسخ:
سلام آقای مردد

دیسلایک خورده؟
من اکثرا یه دیسلایک دارم. یکی هست که ازم بدش میاد فکر کنم :(

کاش بیان این قابلیت رو داشت که دیسلایک کننده رو نشون بده...
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۴ آقای مُرَّدَد
اتفاقا من فکر میکنم دیس لایک بهتره. یه مطلب وقتی مخالف داشته باشه، یعنی خوب نوشته شده. و حرف درستی زده.
مخصوصا اینکه یعنی خوب خونده شده
پاسخ:
خوش بینانه اگه بهش نگاه کنیم همینطوره :)
چقدر خوبه این بهانه های ناب به چشم آدم بیاد:

چو زیبا در تماشایی نشینی
به عالم بس شگفتی ها تو بینی

جهان زیبا شود در چشم زیبا
تو زیبا بین به عالم چون نگینی
پاسخ:
مرسی
چه شعر خوشگلی:)
یکی از همکارای شوهرم، جمعه گذشته، ۷ ساعت رفته بود اسنپ.
وقتی شوهرم تعریف کرد، فقط بهم نگاه کردیم. از نگاه ها میشد خوند که "که شاید ما هم..."
خلاصه میخوام بگم، تو این دوره آدم مجبور میشه... شاید همین شخص، اگه تا چندسال پیش همچین موقعیتی رو بهش میگفتی، عصبانی میشد و میگفت، من؟! امکان نداره!
پاسخ:
شرایط اقتصادی کشور خیلی خراب شده...
کار عار نیست و هیچ اشکالی هم نداره...
ولی ایجاد این فضا در اجتماع که اشخاص نمیتونن با تخصص خودشون از پس شرایط بر بیان عاره...
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۰ ابوالفضل ...
صد در صد قبول دارم و حرفی نمی‌تونم اضافه کنم.
پاسخ:
ممنون از تاییدتون ابوالفضل خان
سلام
عشق واقعی هم همینه .. بسیار متفاوت با هوس .. محبت .. دوستی و رفاقته
 عاشق توقعی نداره ...
پاسخ:
سلام

همینطوره...
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۲ بهار شیراز
الان توقع منو هم بالای بردی یلداجانممممم...
دیگه به هرکسی بالاترین امتیاز رو نمیدم...

پاسخ:
:))))

الان راننده های اسنپ علیه من شکایت میکنن
من خودم هم یه اسنپی هستم، اما دورادور :)
چنین آدمای (همون راننده اسنپی) اعتماد به نفسشون بالاست و چون بهترین چیزها رو می خوان پس خودشون پیش قدم میشن.
من هم برا هر مطلبم یه دیس لایک میومد، نمی دونستم چرا، حتی مطلبی که برا حضرت مهدی بود. :) مجبور شدم دیس لایک رو بردارم.
موفق باشید
پاسخ:
موفق باشید ایشاللا و سلامت.
خیلی خوش اومدید.

اشکال نداره. گاهی مطلب دوس داشته میشه و گاهی هم نه. مشکلی نیست و حساسیتی ندارم...یه جنبه مثبتش رو هم که آقای مردد اشاره کردن...
منم برم اسنپی شم  :)))
پاسخ:
خداییش خیلی کار خوبی بود راه اندازی اسنپ...
علاوه بر اینکه کار مسافرا رو راه انداخت و از شر هزینه های گرون تاکسی تلفنیها راحتشون کرد، یه وسیله امرار معاش هم شد...
کاش اسنپی ها راننده خانم هم داشتند نمیدونم البته دارند یا ندارند .


+


سلام 
حق مطلب رو گفتین :)
مثلا نمونه اش همین سکه 
الان سکه شده ۳و خورده ای ولی وقتی ملت سکوت میکنند بیشتر از این هم خواهد شد مطمئنم روزی میشه ۵ تومن.
اونوقت بازم سکوت ما برای بعضی ها نشونه ی اینکه ما از وضع موجود راضیم...


پاسخ:
سلام باران جان
اتفاقا راننده خانوم هم دارند و حتی میشه فقط خانوم انتخاب کرد. یه بار پدرم خواستن براشون اسنپ بگیرم، اسنپی که جواب دادن، خانوم بودن، به بابا گفتم بابا راننده خانومه. گفتن کنسلش کن من روم نمیشه :))


+ ملت سکوت نکردن، هر روز جوکهای زیباتر میسازن :(
فقط بلدیم جوک بسازیم :|
ملت بیدار است با همین جوک ها.
یکی نیست بپرسه علت گرونی سکه ها چیه جناب ریس  بانک مرکزی ؟:|
حرف زیاده ببخشید اقتصادی شد پست :|


+

نمیدونستم از این به بعد اگر اومدم تهران اسنپ خانوم میگیرم :))
بلکه شاد بشیم :دی 


خدا حفظ کنه پدر و مادر بزرگوارتون رو  🙏
پاسخ:
:(....


+
اسنپ خانوم کمتره. برای همین من همیشه عمومی انتخاب میکنم که ممکنه خانوم باشه راننده...


ممنون باران جان، سایه پدر گرامی بر سرت مستدام عزیزم :*
موافقم .. ما هم روزای پرترافیک و مسیرای شلوغ رو با اسنپ می ریم
اتفاقاً امروز ماموریت اداری داخل شهر دارم نمی خوام ماشین اداره ببرم .. با اسنپ می رم راحتترم :)))))
پاسخ:
موفق باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">