هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

در من کوچه‌ای‌ست،

که با تو در آن نگشته‌ام...

سفری‌ست،

که با تو هنوز نرفته‌ام...

روزها و شب‌هائی‌ست،

که با تو به سر نکرده‌ام...

عاشقانه‌هائی‌ست،

که با تو،

هنوز نگفته‌ام...........

 

وقتی "راحمه باقی‌پور" این شعر رو مینوشت، نمیدونست منظور از کوچه میتونه یه خیابون باشه مثل ولیعصر که از میدون تجریش شروع میشه و میرسه به میدون راه آهن.

و اینکه چقدر دوس دارم یه بار با هم این خیابون رو از ابتدا تا انتهاش راه بریم....

در من خیابانیست که با تو در آن نگشته‌ام...

یلدا ...

نظرات  (۷)

خوب بود
پاسخ:
ممنون!
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۹ آقای مُرَّدَد
سلام
دلی که غیب نمای (سکونِ "ب" و "ی") است و جامِ جم دارد، ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد؟
پاسخ:
سلام

قشنگ بود
ممنون
انشاا... هفته ای یه بار برید...:)
پاسخ:
راه طولانیه
یه بار برم خوبه :)
+++
پاسخ:
??
18کیلومتر ک واسه شما چیزی نیست..:)
پاسخ:
بله چیزی نبود :)
سلام
درختای خیابون ولیعصر رو دوست دارم .. این خیلی شگفت انگیزه که آدم کسی رو که دوسش داره همه عمر باهاش راه بره ...
البته من از اون دسته آدمام که بیشتر راه رفتنم با ماشینه :)))))
پاسخ:
سلام
واقعا خیابون قشنگیه

بله :))
منم دلم خواست .. با یه دوست تموم این خیابونو پیاده برم ...
پاسخ:
انشالله تجربه ش کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">