هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

یهو به خودت بیای ببینی تو چه خوابی بودی.......

مثل وقتایی که خوابت برده، زنگ میزنن، یهو از خواب میپری، شوکه ای...نمیفهمی صبحه! شبه! کجایی!

همونجوری...

.

.

خوبید؟ خوشید؟ مارو نمیبینید خوش میگذره؟

.

.

من با توام - علیرضا عصار

یلدا ...

نظرات  (۸)

سلام بر یلدا خانوممممم گل خودمون 🌹💖

فکر کنم چون داریم کم کم نزدیک میشیم به شب یلدا خدا رو شکر شما هم دست به قلم شدین و ما رو با حضور مجددتون خوشحال کردین 🌹
یه دنیا خوشحالم برگشتین :)
انصافا مرخصی تون تو بیان خیلیییی طول کشید امیدوارم دیگه بعد این ،  تو این محیط بیشتر باشین 💚💚
دوستتون دارم یه دنیا اینو خدا میدونه 💚😘
قلمتون مانا ✍✍
و پیشاپیش (اوهههه حدود  ۲۰ روز مونده )
یلدا بانو ،  (میخوام اولین نفری باشم که بهتون تبریک میگه ) یلداتون مبارک 🌹🌹🌹

 شما خوب و خوش باشین ما هم خوب و خوشیم :)



پاسخ:
سلام باران نازنینم

تو یکی از کسایی هستی که برای داشتنشون خدای مهربون رو شاکرم...مهربون و خوش قلب و دوس داشتنی....


یه دنیا عزیزی برام و خیلی دوست دارم:*

یلدای تو هم مبارک پیشاپیش:)
ممنونممممم
خجالتم ندین بیشتر از این 🙈🙈
خوبی از خودتونه  ممنونم از لطفتون 🙏
من برای شما چکار کردم ؟! 
مرسییی  💖💚
ایشالا قدر دوستی تون رو  بدونم 💚😘


+

ممنونم 
راستی از طرف من بیزحمت ساحل مهربون رو ببوسین 😘😘
و به ساحل جان بگین باران سلام رسونده و گفته  پیشاپیش یلداش مبارک 🍀🌹💖
و بگین بهش باران گفته لطفا  بیزحمت از طرف من ، یلدا خانوم گل و دوست داشتنی رو ببوسه 😘😘
مرسی :** 
جدی یادتون نره ها 💚💚💚
مرسییی :***

پاسخ:
:**

چشم عزیزم:)
۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۸:۲۷ ابوالفضل ...
دقیقا این حس و حال رو تجربه کردم پس خوب می‌فهمم منظورتون رو 
پاسخ:
آدم احساس گنگی و حیرت بهش دست میده!
بههههه =) خوش اومدین دوباره☺🌹

امیدوارم دیگه طولانی مدت غیبتون نزنه!:)
ب قول علیرضا طلیسچی.. خواستین، کم باشین.. ولی باشین...:-)

+ آهنگه قشنگ بود..:)
پاسخ:
خیلی هم ممنون :)

طلیسچی تو آهنگ گفته اینو؟


+موافقم:)
۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۳:۵۵ جناب منزوی
سلام
شما خوبید؟ :)
شده، بیدار شدم نفهمیدم کجام، انگاری با یه چیز سنگینی زده باشن تو سرم :)
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون خوبم

آره دقیقا...
به یمن ورود شما به این جمع صمیمی ترانه ی زیر رو به شما تقدیم می کنم

http://yon.ir/jhUx0
پاسخ:
:)))

خیلی هم ممنون
مستفیض شدیم از صدای گهربار استاد شماعی زاده:))
۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۸:۰۱ بهار شیراز
بوس به لپاتون...دختر زیبا
پاسخ:
مرسییییییییییی

چسسسبیییید:**
سلام یلدا جان ^_^
بیا یه بازی راه بنداز یه کم هیجان به ما تزریق کن :)
پاسخ:
سلام اسی جان
من دیگه فالور کم دارم،
تو بازی رو راه بنداز منم شرکت میکنم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">