هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

مثل لاک پشت...

آره مثل لاک پشت...بهترین کار همینه...مثل لاک پشت سرم رو بکنم تو لاکم و به طرز خیره کننده ای تلاش کنم تا نبینم و نشنوم!

توی همون لاکم خوش باشم با دلخوشهای کوچکی که غم و درد رو در لحظه با پنبه سر میبرند...

مثلا دلم خوش باشه که این بار دیگه بذرای ریحون تبدیل میشن به ریحونای خوشبو و خوش طعم...

یا مثلا وقتی دور چشمم رو سیاه میکنم تو دوس داری و فکر میکنی خوشگل شدم...

یا حواسم باشه نون و برنج و شکلات کم بخورم...

یا رنگ شالم رو با رنگ کفشم ست کنم یا رنگ مانتوم یا رنگ پیرهن تو!

اصلا تمام محتویات کیفم رو بریزم بیرون و از اول بچینم! 

میتونم لاکم رو پاک کنم و یه رنگ دیگه لاک بزنم!

میتونم رنگ قرمز بخرم و همه گلدونام رو قرمز کنم...

میتونم بشینم رو سنگایی که از لب دریا جمع کردم شعر بنویسم یا رنگشون کنم...گفتم لب دریا، لب تو بر یاد آمد!

اصلا میشه بشینم تو ماشین و آهنگ مورد علاقه م رو بذارم و صداش رو بذارم رو سرم!

یا نه، خیلی خانومانه و به مقتضای سن، یه غذای خوشمزه بپزم و یه میز قشنگ بچینم و نشینم منتظر تا از در درآیی! غمم بزدایی! عشق بیفزایی!

آره...

بسه غم دیروز و پریروز و فلان سال و فلان حال و فلان مال که بر باد فنا رفت!

یلدا ...

نظرات  (۱۰)

سلام
خیلی نرم  و مجلسی اینجوریِمان کردی {  :|  } بعد یواش یواش اینجوری {  :)   } ته تهش دیگه چاره ای نذاشتی برامون. پاشدیم یه قــِر دادیم. این چه وضعشه؟ نمیگی روحمون میچاد تو این همه تغییر وضعیت آب و هوایی؟ 



ولی اما آیا با ندیدن و نشنیدن ، دُرُست میشود؟ در لاک خود فرو رفتن ، "راه حل است یا عقب نشینی" است؟
پاسخ:
سلام
:)))
چقد خندیدم!:))


چاره ای نیست
اگر ببینیم و بشنویم و نتونیم کاری کنیم غمباد میگیریم و عبوس و سرخورده یه درد میشیم رو بقیه دردها!

به مقتضای سن رو خوب اومدی :)
دلم خواست بدجنسی کنم :|
پاسخ:
:))
اعتراف میکنم گیس سفید بیانم :)
شما سلطان بیانید حتا :)
پاسخ:
باید یه صدر اعظم انتخاب کنم
توی گوگل سرچ کن میاد :|
پاسخ:
من فقط رزومه هایی که برام ارسال شده بررسی میکنم و دعوت میکنم برای مصاحبه و عنداللزوم استخدام!
اِهم اِهم....
(سرفه مثلا)

از اینایی که وا میسن پشت پادشاه و مشاور و صدراعظمش با یه چی از مگس کُش گِنده تر باد میزنن، اگه خواستین خبر بدین.... من اون یه چی بزرگتر از مگس کُشه ام....

پاسخ:
:)
شما هم رزومه بفرستید
خخخخخخ :))))) میرزا خوب گفت و جواب شما
پاسخ:
:)
اولش : 
http://bayanbox.ir/view/6171524601742198725/%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%B2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A7%D8%B2-2000-%D8%AA%D8%A7-7000-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg

بعدش:

http://bayanbox.ir/view/2043153788529625723/shutterstock-146762978.jpg
پاسخ:
:))))))



برای این رزومه ای که من دیدم اون رشوه کفایت نمیکنه!:)
:)))) تو رو خدا.... :))
پاسخ:
واللا!
سلام
گاهی کوچیک بودن یه چیز دقیقا دلیل مهم بودنش میشه! اگر لازمه برای حفظ یه چیز کوچیک اما مهم سرمون توی لاک خودمون باشه پس باید این کار رو بکنیم. چون فلان مال و فلان روز، با وجود بزرگ بودن اونقدر اهمیت نداره که اون چیز کوچیک مهمه!
جز اینه که این پست نشون دادن یه راه زنانه برای رسیدن به آرامش بود؟ جز اینه که روش های مردانه برای رسیدن به آرامش کافی نیست؟! زنانگیتون لطیف و خواستنی بود!

ریش سفید یا گیس سفید؟!!
پاسخ:
سلام دوست گلم
مرسی که کامنتاتون خوشحالم میکنه همیشه...

راس میگیدا!!!:)))
سلیقه تون همیشه عالی و تحسین برانگیزه
اگه مهندس نمی شدید قطعا نقاش، شاعر یا هنرمندی چیره دست می شدید
حالا هم حس می کنم بسیار با ذوق و پرشور و احساس هستید
آرزوی بهترینها برای شما ...
پاسخ:
لطف شما همیشه شامل حال من بوده...تشکر میکنم...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.