هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

دستمال صورتی حوله ای رو تمیز میشورم...

گوشیمو میارم...

کانالمو باز میکنم...

و آهنگهاش رو میذارم که پخش بشه...

شروع میکنم به گردگیری...

برادر شوهرم هربار که میاد خونمون میگه این خونه مثل خونه انگلیسیهاست...هرگوشه یه چیزی هست...آدم میترسه حرکت اضافه کنه، بزنه یه چیزیو بندازه بشکونه :))

مامانم میگه یلدا تو چجوری اینارو پاک میکنی؟ خسته نمیشی اینارو باید گردگیری کنی؟یه کم کمتر بچین اینور اونور :))

هربار مادرم میاد، به این نتیجه میرسم که راس میگن خوب! چقدر گردگیری کنم، یه کم از این خورده ریزارو جمع کنم...جمع میکنم و یک ساعت بعدش احساس میکنم خونه لخت شده و میارم دوباره پهنشون میکنم....

.

عزیزم طعم نگات طعم جنونو میده...

به دل دیوونه ی من اسم تو چسبیده...

تمام عکسها و آهنرباهایی که چسبوندم به در یخچال جمع میکنم...در یخچال رو تمیز پاک میکنم و دوباره میچسبونمشون...مثل اسمت...که به دل دیوونه من چسبیده...

.

کجایی که دنیا من خسته رو دوره کرده...

کجایی که میگن دیگه رفته که برنگرده...
کجایی...

کجایی بیبینی واسه حال زارم،

خدا هم گریه کرده...

صندوقچه چادر نمازها و جا نمازهام رو خالی میکنم...توشو عطر میزنم...همه رو باز میکنم...تا هوا بخورن...تمیز و مرتب تاشون میکنم مجدد...و میچینمشون تو صندوق...کجایی بیبینی واسه حال زارم، خدا هم گریه کرده...

.

امشب دلم می خواد تا فردا می بنوشم من...
زیباترین جامه هایم را بپوشم من...
با شوق رویت باغچه هامونو صفا دادم...
امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم...

دونه دونه گلدونهارو میبرم زیر شیر آب...تا شسته بشن...حالشون خوب بشه...برگهاشون رو دستمال میکشم...جای گلدونا رو با هم عوض میکنم...با شوق روی تو، گلدونا رو صفا میدم...

.

بیا بشکن در این خونه رو، اما به دلم دست نزن...

من دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن...
دلم آتیشه...ولی حالیشه... بزن از شراب این دل...

تو حال این مست نزن...

دونه دونه درها رو پاک میکنم...آینه هارو...حالا این من و این آینه ی پاک از غبار و این آهنگ...تو حال این مست نزن...

.

بچرخا در برم

بچرخا در برم

رقص کنان گو

مرا مستم کن و هی

مرا مستم کن و نعره زنان گو

کو به کو آمده ام

مو به مو آمده ام

تار گیسوی تو دیدم

سمتِ او آمده ام
مو به مو آمده ام من

کو به کو آمده ام

تار گیسوی تو دیدم

سمتِ او آمده ام
دل ای دل , ای دل ای دل , ای دل ای دل

دیگه به این آهنگ که میرسه، دستمال و گردگیری و  شیشه پاک کن و ...!!!!

من و موسیقی و مستم کن و رقص.............

یلدا ...

نظرات  (۱۰)

معــــرکـه بود پستتون... :)) :) :-)
پاسخ:
جدی؟ :))
بلــه.. :)


در مورد خونۀ انگلیسی ها هم.. خیلی موافقم! :))
پاسخ:
ممنون:)



:))
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۵ جنابــــــــ دچار
پس علاوه برگردگیری جمع کردن و چیدن هم دارید ؟ :)
پاسخ:
بله:))

کلا همه ش مشغول اینجور کارا هستم :))
چقدر قشنگ به تصویر کشیدید ...
پست خیلی خوبی بود 
برآوردم اینه که شخصیت پر احساسی هستید
و پر انرژی ...
پاسخ:
ممنون از لطفتون

به به اصلا اخرش منم شاد شدم:)
همیشه شاد باشی انشالا:)
یاعلی
پاسخ:
:)))
تو هم شاد باشی همیشه:*

علی یارت...
سلام
خسته نباشید یلدا خانوم
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید ...
چه پست تمیز و پرطراوت و شادی .. راستش دلم خواست آخر پست حرکات موزون انجام بدم :)))))
این یکی از بهترین پستهایی بود که از شما خوندم
قلمتون سبز و نویسا و دلتون شاد ...
پاسخ:
سلام
ممنون و همچنین

:)) پس معطلش نکنید:)

ممنونم شما هم
تو دفتر کارم نمی شد
اما تو خونه دیگه مشکلی نیست
بذارید یه دفعه دیگه بخونم اون آخرای پستو
آها آها آها
هوووووو
:))))))
پاسخ:
:))))
۱۴ آذر ۹۶ ، ۰۸:۰۷ بهار شیراز
بیایین یه دایره ببندیم، رقص محلی راه بندازیم...
برای عروسی وروجک ها دعوتتون می کنم...اصلا بیایین یه عروسی وبلاگی بگیریم...
پاسخ:
ایشاللا بهار، عروسی دختر خوشگلت و پسر خوشتیپت:)

با عروسی وبلاگی هم موافقم، کلی دختر پسر مجرد داریم تو وبلاگا:)

رقص گروهی دلم خواست:)
سلام یلدا خانوم 
عید بر شما و خانواده ی عزیزتون مبارک باشه الهی 🌹🌸

پاسخ:
سلام باران نازنینم:*

ممنونم عزیزم
عید باران مهربون و خانواده عزیزش هم مبارک❤🌸❤🌸
سلام بهار
عروسی وبلاگی منو دعوت نکنی خودت می دونی ...
پاسخ:
بهارجان
یه تهدید داری از سمت محمدرضاخان....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">