هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

"سوار تاکسی شدم که رو داشبوردش یه کارت زده بود (هتل لاله، خ آریامهر، سال 1350)، مسافری که جلو نشسته بود از راننده پرسید: حاجی معلومه هتل لاله رو خیلی دوس داریا. راننده گفت: این کارت از سال 1350 رو داشبورد ماشینمه. 47 ساله با خاطره ی یه نصفه روز تو سال 1350 تو همین خیابون، دارم زندگی میکنم...اگه همون نصف روز تو زندگیم نبود تا حالا صدبار مرده بودم..."


یلدا ...

نظرات  (۸)

چقدر باکلاس بود این ماجرا! :)
لاله زاره هتل لاله؟
پاسخ:
جدی؟!

نمیدونم
خ آریامهر، همون لاله زاره؟
گاهی یک آدم یا یک حرف سرنوشت فرد رو تغییر میده...
پاسخ:
کاملا موافقم یاقوت جان....
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۰ آقای مُرَّدَد
سلام من بودم تا تهِ اون نصفه روزُ از زیر زبونش نمیکشیدم بیرون پیاده نمیشدم
پاسخ:
سلام
بله :)
مطمئنم:)

سلام 
قدیم بهش میگفتن آریا مهر (زمان شاه ) 
الان همون لاله زاره فکر کنم :))


بقول مادرم :
خوشآل مآنه  واو زمانیله !
خوشآلَ  مآنه واو دوره و زمانَه !


خوشبحالمون تو اون زمان ها!(زمان های قدیم)
خوشبحالمون به اون دوره و زمونه !!


خوشِمآن بی و هیچی نَزآنیسیم !!
خوشمون بود و هیچی نمیدونستیم !!

دوره خوشی خوشیمآن بی !!
دوره خوشی و خوشحالیمون بود!!

هی جووانی هآیه کُو ؟ یادت/یایِت وََخیر 
هی جوانی کجایی؟ یادت بخیر ...


یایت وخیر مامان ...
یادت بخیر مادر ⚘


+

ببخشید بابت متن طولانیم .
ممنونم



پاسخ:
آخی...
خدا رحمت کنه مادر عزیزت رو باران جان :*

الان تو ویکی پدیا چک کردم :
خیابان فاطمی (نام پیش ازانقلاب: خیابان ایران‌نوین و خیابان آریامهر)[۱] یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران است.

آره خیابان فاطمی بود خب شد گفتین هی داشتم فکر میکردم کجا بود ؟:)) چند ماه پیش رفتم ؟:))
پاساژ لاله همون حدوداست :) 



ممنونم 
سلامت باشین 💚
سایه ی شما رو سر ساحل عزیزم مستدام بمونه❤❤
سایه ی مادر شما و مادربزرگ عزیز ساحل رو سرتون مستدام بمونه الهی 🙏❤
پاسخ:
ممنونم عزیزم ...
یاد ترانه چاوشی افتادم!

قدیما هر گلی شناسنامه داشت.. تموم میشدو بازم ادامه داشت
تو شیشه گلاب تو شعر شاعرا.. تو گل فروشیا تو جیب عابرا...
پاسخ:
چه قشنگه...

کدومه؟ نشنیدم؟
قطعه "به رسم یادگار"...
لینک :

dl.nex1music.ir/1394/07/11/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Be%20Rasme%20Yadegar%20%5B128%5D.mp3
پاسخ:
ممنونم میثم خان...
چقدر سرنوشت آدما شبیه همه ...
خاطرات مانند قالی های قدیمی اند که هر چه گذر زمان می بینند قیمتی تر می شوند ...
پاسخ:
همینطوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">