هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

چه حس خوبی داره این آهنگ سینا حجازی (عایشه)...اون روز با ساحل داشتیم این آهنگ رو تو ماشین گوش میدادیم و باهاش میخوندم... مثل این حسرت به دلها، هر جا میگفت عایشه، اسم خودمو میذاشتم و میخوندم :))

چرا هیچکی یه آهنگ نخونده برای اسم من؟:(

برای همه ی اسما بالاخره آهنگی نوحه ای شعری چیزی گفته شده الا اسم من :(((

.

اول این آهنگ عایشه رو گوش بدید:

بعدش آهنگایی که برای اسمای مختلف خونده شده اگه دارید بفرستید :)

.

عایشه - سینا حجازی

منو بارونو دوس دارم اما/ خیابونو دوس دارم اما/ حتی قانونو دوس دارم اما/
بدون تو نه نه نه

گل زردارو دوس دارم اما/ صبح فردارو دوس دارم اما/ حتی دردارو دوس دارم اما/
بدون تو نه نه نه

من زنمو دوس دارم اما/ بابا شدنمو دوس دارم ام/ مردنمو دوس دارم اما/

تو نباشی نه نه نه

مادر شدنتو دوس دارم/ لاغر شدنتو دوس دارم!/ حتی خر شدنتو دارم!/
آی نه نه نه نه نه

* قسمتی از شعر آهنگه:)

یلدا ...

نظرات  (۳)

اسمتون رو بگید آهنگ تحویل بگیرید!
گوشیدیمش  :)
زیبا بود ممنون
سلام 

برای یلدا بانو که خوندند :))
ولی برای اسمتون اصلا سفارش میدیم بخونن خوبه ؟:))
ایشالا همیشه به شادی این آهنگو بخونین و گوش بدین :)



بقول خواهرزاده ام الان همه خواننده ها برای همه اسم  ها میخونن کافیه بهشون بگین و مبلغی هم بابت دستمزد پرداخت کنید :)


+


انتخاب آهنگ قشنگ بود ممنونم :)


++

کلی آهنگ دارم اگر بتونم دانلود شده براتون میفرستم :)
اگرم نه لینک آهنگ هاش رو بهتون میدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">