هنوز

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوزم آسمانم را تو خورشیدی....

هنوز

چشمم به لطف توست،
اگر زنده ام هنوز....

عاصی و رو سیاه،
ولی بنده ام هنوز....


آخرین نظرات

عبارت " move on" چقدر خوبه و جامعه...یه جور گذر کردن و رفتن و دل کندن...تمام کردن...دل کندن مطلق....

در مواجهه با رویدادی ناخوشایند،

- هم میشه اون واقعه رو قاب کرد، آویزون کرد به دیوار دل، تا به محض کوچکترین تلنگری، تابی بخوره و صاف بیاد وایسه جلوی چشمات...

- هم میشه move on کرد...

نمیشه تمام عمر زانوی غم به بغل گرفت و نقش یک قربانی رو بازی کرد...

یلدا ...

نظرات  (۵)

یعنی من move on کردم؟! :)
پاسخ:
آفرین بهت اگه اینکارو کردی:)
سلام :)
احوال یلدا بانو ؟
پاسخ:
سلام
ممنون از احوالپرسی:)
شما خوبید?
۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۲۴ پیمان کرامتی
کلمات این‌چنینی کم هستن ولی خیلی کامل و خوبن
اما بستگی داره
چگونه ادا بشن
چگونه عمل بشن
چگونه نگاه بشن
چگونه جاری بشن....
پاسخ:
exactly:)


ولی همین حرکت کن برای هر کسی یه نسبیتی داره...به یه چیزی بستگی داره....
 این جمله ی امری نسبت به مسئله ای که باعث میشه شما زانوی غم بغل کنی میتونه همونقدر آسون باشه که برای من سخت.... و بلعکس حتی... خود فعل خوبه اما انگیزه ها معمولا تفاوت دارن..... {چی گفتم اصن}
پاسخ:
حالا صرفنظر از اینکه من مقصود شمارو فهمیدم یانه!!، کلا من معتقدم همه چی در دنیا نسبیه و فقط یه مطلق داریم...{ربط داشت؟}
دلتون بی غم و همواره شاد و خرم باشین ...
پاسخ:
تشکر از لطفتون
شما هم همینطور...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">